Nu har vi gift oss
nu har vi gift oss!!! här finns bilder
www.brollop2006.com under bilder
nu har vi gift oss!!! här finns bilder
www.brollop2006.com under bilder
Sweety japp det var på rånässlott och vi gifte oss i uppsala domkyrka.
Rekommenderar verkligen att åka helikopter som transport till festlokal, det var superkul och gästerna tycker om att se det!
Hej massena, tack för ditt svar. Jo, jag hoppas att det blir bra på rånäs! Vi var där och provåt menyn härom dagen, det var gott!
Helt underbart, vilka bilder! Jag blev riktigt tårögd måste jag säga.
Förutom ni själva och stämningen vill jag särskilt kommentera: tårtan, buketten och klänningen. Och helikoptern!!! Vad kostade det, får man fråga?
Vilka fina ringar. Är det i vitt guld? Jag hade jättesvårt för att välja ring, men till slut blev det en enstensring som du hade. Tycker att det är så himla, himla fint!
Ser ut som en underbar dag! Grattis!
Majs Sthlm
Tack vad glad jag blir av att få höra så snälla kommentarer. Jo tårtan beställde vi från cake & design i vallentuna, de är duktiga! Det kostade 55kr/bit. Buketten gick på en tusenlapp och klänningen 13000kr. Helikopterna kostade 10600kr, det var ganska dyrt, men blev ändå värt det då både vi och gästerna uppskattade det mycket.
E.L
Ja, vigselringen är i vitguld och förlovningsringen i röttguld. Jag tycker båda är fina och bryr mig inte om vad andra tycker om vitt och rött tillsammans, det handlar om vad jag tycker själv är fint på mig.
Hoppsan, det blir nog för mycket pengar med helikoptertur för oss. Men jag fick inspiration till en annan grej - vi ska nog önska oss en luftballongtur i present - har hänt flera gånger att de varit precis nära ovanför vår balkong och vinkat - skulle vara kul att uppleva det själv!
Absolut!
Ja jättefin bukett verkligen, den är lik en sådan jag själv tänkt ha. Fast min blir tyvärr inte med pioner utan trädgårdsrosor.
Majs Sthlm
Ja luftballong verkar va ett kul alternativ också!
Wiieee, imorn åker vi iväg på smekmånaden till Hawaii!! Det ska bli så kul att resa så långt och till ett underbart fint ställe
Jag är så glad!
kram på er alla