• Lisse_

medlem på brupar och verktyg?

Jag skulle bli medlen under verktygen här på sidan, men det var ju så exakta frågor.
    Vi har inte bestäm datum eller något än eftersom det är två år kvar. Vi är inte offentliga än.
    Kan jag bli medlem där ändå?
    Man måste väl skriva in datumet plats tid och allt?

• Svar på tråden medlem på brupar och verktyg?
  • Saralisa

När man lägger in sig under brudpar & verktyg lägger man även upp en personlig hemsida där alla dessa detaljer visas. Du kan gå in och söka på brudpar, t.ex på din ort för att se ett exempel på hur det kan komma att se ut!
    Sidan kan man hemlighålla och även redigera om ni vill ändra något. Så lägg du in all information du har så kan du bar aändra sen om du vill!
    Lycka till! .-)

• June20

skriv bara några nollor el nåt istl...plats behöver man def inte skriva in el så skriver du "hemmligt" o offentlig e du inte förns du fyller i den rutan att sluta vara det o sen kan du ångra dig o klicka i den igen om så skulle vara ;)

datum o tid spelar väl ingen roll det bar sätta in något så länge om det ändå bara e du som ska titta på den än ;) annars e det bara mail, namn, adress o tel som ska in men det kan du ju faktiskt fejka utom mailen för den kan vara bra o ha om du glömt password!

• Lisse_

ah okej, tack så mkt!
    jag läste reglerna och policyn så noga att jag var rädd att jag inte "fick" skriva in mig för att jag inte hade alla uppgifter än.

Men då registerar jag det så kan jag lägga till sen när jag vet allt =)

tack för svaren!

• June20

o sen så e sidan gratis så reglerna e nog inte så hårda på den biten snarare att du inte får "sälja saker" el göra reklam el skriva stötande saker vilket ja inte tror du kommer ;)

• Lisse_

okej, nu är jag medlemm =)
    datum står , så jag fick hitta på ngt.
    Men jag vet ju vilket år ocg månad.
    det är väl dagen vi inte bestämt än.
    Men enligt sidan så ska vi gifta oss på midsommar ;) hehe

Svar på tråden medlem på brupar och verktyg?