december 2006
December brudar var håller ni till??
December brudar var håller ni till??
vi gifter oss annandag jul i maria kyrkan i Lidköping.
hur långt har ni kommit??
vi har inhandlat skor och tiara. kikat på ringar men har inte bestämt vilken ännu. ska kolla på kläning i aug (ska hyra)
såg min ring idag =)
har ni provat klänningar ännu?? börjar bli lite stressad
iidag ska jag åka o prova klänning. är så nervös o glad på samma gång. min lilla syster hänger med. hon har bra smak o vågar säga om något ser fel ut.
jag har hittat min klänning nu. jätte bra service. hon var hur go som helst.
det blev en lilly klänning jag ska hyra. helt ny. så det blir ju som en ny...
4500:- kostade det. alla tillbehör/päls o smycken ingår...
ska köpa underklöäderna där oxå. så det blir snyggt.
provade på st rémi i skövde.
har kommit på att jag vill nog ha lite fika med mina gäster i alla fall. fast enkelt. smörgåstråta kankse.
ska kolla lokal.. vi blir i alla fall 30 st.. o hemma blir det ju lite litet kankse... (bor i en 3:a)
Sara_80 hittade bilder på lillys hemsida
www.lilly.dk/kollektion.php&eid=1&id=243 överdelen
kjolen www.lilly.dk/tilbehoer.php&eid=1&tid=15&id=259
fin eller hur =)
har bokat lokal nu, har försökt få tag på fotograf men ingen svarar. suck. har skickat ett mail funderar på att gå upp till dem i eftermiddag då jag ändå är på stan.
tror ni det bli knepigt ang min dag (annandag jul??)
sara_80
Jag har pratat med fotograf i går. och jag fick en prislista. ska beställa tid nästa vecka.
kan inte bestämma oss för om va ska ha ett album med 3 st 18*24 och 13 st 13*18 för 5700:-
eller ett med 20 st 13*18 för 4800:-
lutar åt det första försladget. kul o ha några större kort.
går på 400:- extra /30min afton o helger (aktuellt eftersom vi gitfer oss annandagen.)
Nu var fotografen fixad!!!! Skojsigt!!!
det börjar kännas så verkligt nu
har oxå fixat inbjudnings korten idag. ska skicka iväg dem i eftermiddag. men har inte alla adresser riktigt ännu. (fattas 3 st)
nu börjar det kännas som det närmar sig
Neon : jag gifter mig 26 dec o skickat inbjudningarna o satt osa en månad innan.
många av de vi har bjudit jobbar oregelbundet o så. vill ge dem en chans att komma om de vill.
hade märkligaste drömmen i natt. drömde att vi skulle gifta oss men allt gick fel. kläningen satt konstigt och helt plöstligt kom jag på att jag glömt underkjolen.... när vi var på väg till kyrkan kom jag på attans... glömt o köpa ringar hahaha.. vilken dröm... mardröm hahaha
kom på en vi totalt glömt bort att bjuda.. PINSAMT.. får skicka ett exrtra inbjudningskort lite snabbt.
Sara_80 wow den var fin!!!