Inlägg från: pradagirl |Visa alla inlägg
  • pradagirl

december 2006

hej tjejerna.
    här kommer en till december brud, den 23:e blir det bröllop, men vi gifter oss i Las Vegas,hoppas att det är o.k att jag hoppar in här, fast vi inte ska gifta oss i sverige.Kram Pradagirl.

• pradagirl

hej.
    vi ska gifta oss i hemlighet våra vänner och familj tror att vi ska åka på sol-semester....
    vi är lite inne på att ha en 1-års fest till nästa jul med glögg och allt vad julen innebär, för alla vänner och för familjen,tyvärr så kommer väl aldrig svärmor att förlåta mig, hon vill så gärna se oss gifta i kyrkan med mig i vit klänning och allt:) men för oss känns Las Vegas helt rätt, men oj vad mycket det är att tänka på, det går inte en dag utan ngr tankar,trodde att jag skulle komma undan med mycket men icke, fast det är ju jätteroligt att få planera...

• pradagirl

hej tjejerna.
    Är så glad i dag guldsmeden ringde och min allians ring är klar, hämtade den direkt och har svårt att inte ha den på mig, min sambo får nog gömma ringarna kan inte låta bli att gå och titta på dom.
    Oj vad svårt 125 dagar kvar....
    Har nu oxå fått ett mail om mina blommor, det verkar som floristen fattat vd jag vill ha, men lite svårt är det ju, men jag har mailat både bilder och namn på rosorna jag vill ha, hoppas bara att det blir bra, oj vilken oro, känns nästan lite löjligt men man gifter sig ju bara en gång (hoppas jag... )
    Ville bara skriva av mig lite...
    pradagirl

• pradagirl

hej
    ville bara önska alla december tjejer en trevlig helg

Svar på tråden december 2006