Inlägg från: Nyårsbrud 06 |Visa alla inlägg
  • Nyårsbrud 06

december 2006

Gifter oss oxå till nyår (Skåne)
    Har problem med att hitta ett band som vill spela... hoppas i alla fall få tag på
    en trubadur om inte annat.
    Annars har vi inte kommit så långt med planneringen ...iik... men lokal, kyrka, frissa, fotograf, klänning är i alla fall fixat!

• Nyårsbrud 06

NYÅRSBRUDAR!!! IDAG ÄR DET 100 DAGAR TILL VÅR BRÖLLOPSDAG!!! Shit, kan ni fatta??? Nu börjar den verkliga nedräkningen...

Mimsan75, Vi valde nyår pga av att precis som ni, vi ville ha ett lite annorlunda bröllop. Min sambo var först inne på att gifta sig till våren, men han var inte svårt att övertala
    Dessutom är det alltid lite panika vad man ska göra på nyår, så vi tänkte att vi fixar festen, så slipper alla detta bekymmer!

• Nyårsbrud 06

Tror det är svårt att få bra bilder i kyrkan oavsett då det för det mesta är dämpad belysning. Själv tänker vi ha mest levande ljus och det har vi meddelat fotografen om så han är lite förberedd.

• Nyårsbrud 06

Vi har inte bokat mat och musik än!!! Så det är prio för oss! Förhoppningsvis löser det sig i veckan... Många detaljer att tänka på! MEN FASIKEN VA SKOJ!
    Skönt att få skriva av sig lite här på BT, tycker att jag tjatar ihjäl mina kompisar med bröllopet

• Nyårsbrud 06

Har ännu inte beställt min men varit och pratat med en florist. Jag vill ha vita rosor i olika nyanser med lite vintergrönt i...

Lintuvirta, Förstår din dotter att hon vill visa sig i sin fina klänning
    Har oxå köpt min och vill så himla gärna visa den för alla, men ska verkligen hålla på det så det blir lite mer "känsla" i kyrkan. Men de e inte lätt...

• Nyårsbrud 06

Ingen aning....

Bokade ett band igår som ska spela och dom frågade. En av killarnas mamma (dom är ganska unga) sa att hon skulle ta tag i det så kommer nog låta henne göra det. Känns ganska skönt att slippa tänka på det med tanke på alla andra detaljer, brukar vilja ha mycket kontroll och är nogrann med detaljer, men det känns faktiskt ganska skönt. Det kommer säkert bli kanon...

Svar på tråden december 2006