Inlägg från: Sara_80 |Visa alla inlägg
  • Sara_80

december 2006

hej hej...här har du en. :)

• Sara_80

jeny: vi gifter oss också 2 december..vart nånstans ska ni gifta er i vårt land

• Sara_80

vi gifter oss i torsångskyrka i borlänge och har festen i en skidanläggnings toppstuga.

• Sara_80

kyrka och lokal är klart. sitter just nu å pyssla med inbjudningskorten som jag vill få iväg snart. Senare idag ska vi iväg å göra en presentlista på Cervera.

• Sara_80

kan tänka mig det...risken finns ju att det blir en väldigt lång lista;)vi kommer önska oss presentkort på nåt resebolag också.

• Sara_80

vi kommer skicka ut våra i slutet av juli/början av augusti. Vi har nåstan bara vänner å släkt som kommer få åka nästan 50 mil så det känns bra att få ut inbjudningarna tidigt så alla får lite tid på sig att planera.

• Sara_80

Idag har jag bokat fotografen vi ska ha, toppen....Måste försöka hitta kläder snart också.

• Sara_80

vi betalar 3200 och då är hon med vid vigseln och utanför kyrka, och bröllopskort. Tyvärr tar hon inte digetalt, vi får istället ca 140 framkallade 10#15 kort.
    Va roligt att du har fått hem din klänning, vad ska du ha för nån? Jag börjar själv känna lite stress inför klänningköp, känns som tiden bara springer iväg...

• Sara_80

ja du bra fråga..jag hoppas på att hitta en axelbandslös klänning för jag tycker det e sååå snyggt..fast kallt blir det. så en jacka, helst skulle jag vilja ha en lång kappa i samma material som klänningen som följer klänningens form. har hittat ett par vita stövlar med ludd på som jag lurar lite på. Bara ut å leta tror jag.

• Sara_80

nejdå du e inte efter :). vi började planera i mars så det e inte heller så länge.

Svar på tråden december 2006