december 2006
hej hej...här har du en. :)
hej hej...här har du en. :)
jeny: vi gifter oss också 2 december..vart nånstans ska ni gifta er i vårt land
vi gifter oss i torsångskyrka i borlänge och har festen i en skidanläggnings toppstuga.
kyrka och lokal är klart. sitter just nu å pyssla med inbjudningskorten som jag vill få iväg snart. Senare idag ska vi iväg å göra en presentlista på Cervera.
kan tänka mig det...risken finns ju att det blir en väldigt lång lista;)vi kommer önska oss presentkort på nåt resebolag också.
vi kommer skicka ut våra i slutet av juli/början av augusti. Vi har nåstan bara vänner å släkt som kommer få åka nästan 50 mil så det känns bra att få ut inbjudningarna tidigt så alla får lite tid på sig att planera.
Idag har jag bokat fotografen vi ska ha, toppen....Måste försöka hitta kläder snart också.
vi betalar 3200 och då är hon med vid vigseln och utanför kyrka, och bröllopskort. Tyvärr tar hon inte digetalt, vi får istället ca 140 framkallade 10#15 kort.
Va roligt att du har fått hem din klänning, vad ska du ha för nån? Jag börjar själv känna lite stress inför klänningköp, känns som tiden bara springer iväg...
ja du bra fråga..jag hoppas på att hitta en axelbandslös klänning för jag tycker det e sååå snyggt..fast kallt blir det. så en jacka, helst skulle jag vilja ha en lång kappa i samma material som klänningen som följer klänningens form. har hittat ett par vita stövlar med ludd på som jag lurar lite på. Bara ut å leta tror jag.
nejdå du e inte efter :). vi började planera i mars så det e inte heller så länge.