• Nessan

blivande fru Wikdahl -är du kvar på BT?

Söker efter 'blivande fru Wikdahl'

Om du finns kvar här på BT skulle jag gärna vilja prata med dig och få lite tips angående bröllop i Söderhamn. Det vore väldigt snällt om du ville dela med dig! :)

• Svar på tråden blivande fru Wikdahl -är du kvar på BT?
  • Nessan

Åh, kul!

Vet att du gifter dig snart och det skulle vara intressant att veta var du ska fixa hår, vilken fotograf ni valt mm. och vad det kostar.

• Nessan

Hej!

Vad skönt för dig att kunna stryka utgiften för hår & make. Jag har hört mig för lite och fått ett pris på 2500:- för hår&make, men ingen provuppsättning/sminkning, utan bara konsultation. Dock klarar jag inte att fixa det själv, så jag tror inte jag kommer att ha något val...
    Vad gäller foto finns väl i stort sett bara två att välja på här i stan... iaf som jag känner till. Du får berätta sedan hur det gick med fotandet. Kommer ni vara inne eller ute och fotograferas?

Tack för tipset att boka tidigt, det skall jag ta fasta på. Det är väl bäst att iaf preliminärboka så fort datum är satt. (Vet än bara att det blir nästa sommar)

Tack för att du svarar! :)

Hur känns det nu när det börjar närma sig ditt datum? Nervös? Är det mesta klart?

Kram

• Nessan

Jag tror vi konstaterade tidigare då vi pratade att vi nog inte kände till varandra. Jag är född -82, så jag är lite yngre.
    Här finns vår tidigare diskussion:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-26/m1493919.html

Den tråden handlar om era trycksaker -riktigt snygga och proffsiga tycker jag! Var det svårt att göra dem tycker du?
    Jag vill gärna testa embossing, men är rädd att det blir krångligt och dyrt.

Tycker också att det är synd (speciellt med det priset) att provuppsättning inte ingår, men vad kan man göra? Ja, man kan ju göra som du och fixa det själv, men i mitt fall skulle det nog bli katastrof! ;)

• Nessan

Då passar jag på att fråga en sak till då... :)

Ska ni bo på hotell på bröllopsnatten? Har du kollat lite vad ett fint rum i Shamn med omnejd kostar och vad som ingår då? (Hjälp vad jag suger ut info från dig! :o Hoppas det är ok)

Svar på tråden blivande fru Wikdahl -är du kvar på BT?