Inlägg från: Steves bride |Visa alla inlägg
  • Steves bride

Mrs Änglahund

Grattis Helena!! Åh vad tjusiga ni var

Vilka vackra sommarblommor du hade i buketten - och cool överraskning med häst och vagn!

Hur kom svenskarna och irländarna överens på festen? Har du några goda råd att bidra med?

/Sandra

• Steves bride

Låter som ett riktigt lyckat bröllop! Kul att irländarna var så imponerade av de svenska mattraditionerna Vi ska också ha korv med bröd som vickning - får se hur det går ner...

Hade ni några snapsvisor under middagen eller på midsommarafton?

Det där med bordsplacering är inte lätt alltså... Jag satt med det förra veckan, och efter ett par timmar hade jag väl fått till något som såg halvhyfsat ut. Men jag vet inte än om det blir 5 eller 6 tungor så vi får säkert göra om den. Nästa vecka kommer min blivande hem från USA och då kanske han ratar min bordsplacering totalt...

Det är 5 veckor kvar nu innan det är vår tur! Imorgon ska jag upp till Belfast och träffa sömmerskan för dress fitting!

• Steves bride

Hej!

Ja, jag vill jättegärna se festprogrammet - tack!

Tyvärr kan vi inte ha runda bord i restaurangen, annars hade det varit en bra idé. Kanske kommer irländarna att bli lite chockade över att de inte får sitta bredvid sin partner som man oftast får här, men det blir nog bra bara de får lite vin i sig!

Svar på tråden Mrs Änglahund