Fel på BT's verktyg igen???
Varför går det inte att använda planeringsverktygen nu??? Jag är ju inloggad, har provat flera gånger och ändå funkar det inte???
Varför går det inte att använda planeringsverktygen nu??? Jag är ju inloggad, har provat flera gånger och ändå funkar det inte???
Hmm, funkar fortfarande inte???
Jag kan inte komma in på min gästlista längre...
Bläää, vad jobbigt!
de e 4 dar sen ja tog mej in på våra sidor *suck*
För ett par dagar sedan kunde jag inte alls logga in och nu kan jag inte nå gästlistan och planering. Är det bara några som har det eller är det så för alla?
Är det någon som vet om någon jobbar på att få det att fungera igen? Jag blir tokig när jag inte kan lita på att det fungerar. Behöver ju använda det nu!
Grrrrr!
Jag har samma problem. Har mejlat BT support men inget svar - förmodligen är de på semester allihop. Det retliga är att jag har ganska många grejer på min planering och jag har missat att skriva ut den så nu får jag försöka komma ihåg allt ur huvudet... Grrrr
känns lite tråkigt att de inte åtminstone kan informera om vad det är som är fel!
Ah, jag kommer inte in på gästlistan :( Katten! Jag kommer nog att flytta alla våra saker härifrån nu, det måste ju gå att lita på verktygen.
nu kommer jag in på allt utom gästlistan..
Nu funkar de igen *ler*
Ja så himla bra!