• Svar på tråden Så var allt planerande över och dagarna är bara våra! Duxen är Gift!
  • lilla_grodan

Vad vackra ni var. Grattis! Klänningen var jättefin!

• tågjäntan

Fina bilder. Jag instämmer med föregående talare; Grattis!

• Duxen

Tusen tack! Det är något magiskt att gifta sig, hur man än ser ut så tror jag man känner sig som världens vackraste...

• Sommaren2006

STORT Grattis!!! Ni var superfina båda två!!!

Jättefina bilder utav Laila oxå

Hur gick det med er solist (Annelie)? Var ni nöjda?

Nu är det endast 2 veckor kvar för oss

• Duxen

annelie var superduktig! hon gav verkligen vigseln det där lilla extra. Bara två veckorkvar... njut! det är bara en såååå härlig upplevlse! Skulle vilja göra omdet varje sommar

• Sommaren2006

Kalas! O ja, vi ska njuta av varje sekund!!

• Majs Sthlm

Vilka fina bilder - jättehärliga och vackra. grattis!

jag gillar särskilt buketten - med solrosor och grönt. vem hade gjort den och vad kostade den? kram

• junibrud2006

Så fina ni var! Gillade verkligen din klänning med den lilla bården i nederkanten. Och buketten var superfin. När gifte ni er? Vi gifte oss tidigare i somras. Bifogar länk om någon vill se mer bilder!

www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1740973.html

• Ellieli

Grattis!! Och vilka fina bilder, Skrattade gott åt "superman posen" Och vilken söt liten tjej det var, har själv en dotter på 1 år

• Sibylla

Vilken vacker bukett! Jag ska också ha solrosor, vad kostade din? Ni verkar ha haft en underbar dag!

• Duxen

Vad kul att ni gillade buketten! Jag är själv väldigt nöjd med den efter mycket velande hit o dit över hur den skulle se ut

Jag vet inte riktigt vad just buketten kostade men alla blommor gick tillsammans på 1650:- Då ingick buketten, 2 corsager, lite blommor till håret (som knappt användes) och lite blommor till borden.

Vi gifte oss den 8 juli. Lång längtan och väntan och nu ä rallt över och vardag igen... Men nu ska vi snart på en lite bröllopsweekend och sedan ska jag jobba lite med alla foton och göra fina album! Då lever minnet upp igen

• Majs Sthlm

Jättefin bukett som sagt - och inte så farligt dyrt inkl. allt. Vilken florist/affär anlitade ni?

• Duxen

Bor i övik så det var "blommor o ting" vi anlitade... Vet inte om det hjälper dig

Svar på tråden Så var allt planerande över och dagarna är bara våra! Duxen är Gift!