• Svar på tråden Så var allt planerande över och dagarna är bara våra! Duxen är Gift!
  • Duxen

Tusen tack! Det är något magiskt att gifta sig, hur man än ser ut så tror jag man känner sig som världens vackraste...

• Duxen

annelie var superduktig! hon gav verkligen vigseln det där lilla extra. Bara två veckorkvar... njut! det är bara en såååå härlig upplevlse! Skulle vilja göra omdet varje sommar

• Duxen

Vad kul att ni gillade buketten! Jag är själv väldigt nöjd med den efter mycket velande hit o dit över hur den skulle se ut

Jag vet inte riktigt vad just buketten kostade men alla blommor gick tillsammans på 1650:- Då ingick buketten, 2 corsager, lite blommor till håret (som knappt användes) och lite blommor till borden.

Vi gifte oss den 8 juli. Lång längtan och väntan och nu ä rallt över och vardag igen... Men nu ska vi snart på en lite bröllopsweekend och sedan ska jag jobba lite med alla foton och göra fina album! Då lever minnet upp igen

• Duxen

Bor i övik så det var "blommor o ting" vi anlitade... Vet inte om det hjälper dig

Svar på tråden Så var allt planerande över och dagarna är bara våra! Duxen är Gift!