På lördag 22/7 gifter vi oss...
Kände att jag ville skriva av mig lite. Vi har varit tillsammans i 3 år, sambo i drygt 2 1/2 år och förlovade i 2 år. Varken jag eller min blivande hade tänkt att vi skulle gifta oss i 25 års ålder och kanske inte i år men vi bestämde oss i januari i år vid köksbordet. Ingen av oss är särskilt traditionella och vi var överrens om en borlig vigsel i Stockholms Stadshus med hans syster och respektive som vittnen, vi umgås mycket med dem. Våra familjer är splittrade, hans bor 60 mil bort,föräldrarna och hans syskon har typ ingen kontakt, min 30 drygt samt i tyskland, dessutom är mina föräldrar skilda och kommer inte särskilt bra överrens om vi säger så. Denna vigsel som kommer att bli intim passar oss bäst även om tanken för mig till att det kanske är synd att de inte får vara med men jag vill inte ha en massa tjaffs på vår bröllopsdag och antingen tycker jag att man bör bjuda alla eller som vi,ingen. Vi kommer att skicka i väg kort efter vigsel som alla får samtidigt och jag hoppas att man blir glad för vår skull. Kom på att efter 3 år har hans och min föräldrar aldrig träffats,mycket på grund av avstånd, är det bara jag som har det så?