2008 Sommarbröllop, tråd 3!
Pämis känn dig inte stressad. Jag är nog en av de första som gifter sig på 2008-året och jag har fortfarande inte bokat lokal och kyrka ännu :)
Apropå kyrka och lokal... Jag och min älskling ska iväg och titta på en lokal på söndag. Vi har inte bokat tid eller nåt utan tänkte mest åka dit och titta på omgivningarna och ta en fika för att se om det tilltalar oss. Jag har dessutom hittat en kyrka som vi skulle kunna tänka oss, men den ligger alldeles för långt ifrån stället vi ska titta på. Men vid den kyrkan ligger en massa släktingar begravda och den visade sig vara JÄTTE fin!! Vi får se hur det blir... Bäst att inte låsa sig fast vid en massa planer i huvudet som sen kanske visar sig inte vara genomförbara....
Wow snitte! Frisyren.... Oj, den har jag inte tänkt på ännu. Men om du har som jag ett bråkigt hår så förstår jag att du börjar nu. Det borde jag nog också göra. Själv står jag i valet och kvalet om jag ska låta min ena tärna göra uppsättningen eftersom det är hon som brukar klippa mig, eller om det är att lägga för stort ansvar på henne på den stora dagen. Hon säger att hon vill, men vad tar man sig till om man inte blir nöjd. Vill ju inte direkt bråka med sin bästa kompis...