• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 3!

Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Pumpkin

Vilken underbar hemsida Jenny_Åland!

• Mysan98

VI håller på att snickra i weddingannouncer, men än så länge finns det ju inte så mycket att fylla den med eftersom vi i princip bara vet NÄR men inget annat. Vi gav upp den andra sidan som aldrig aldrig ville funka utan en massa krångel. Ni får gärna titta in, men som sagt var det finns inte så mycket på den ännu...

www.nugiftervioss.se :)

• Jenny_Åland

Tack Ms Nordqvist :D

Mysan 98: er sida är fin ;) Vi har inte fått in några bilder på vår sida än. Så det finns inte så mycket att titta på. men det kommer allt eftersom vi närmar oss bröllopet.

• Mysan98

Tack snälla för ert beröm! Det kommer mera med tiden :)

• June20

E jag blind eller men jag har inte sett o såg inte nu heller när jag kollade att man kunde ha weddingannounser på svenska?!
    hur fixa ni det samt tog bort tonvis med onödiga knappar som restaurnagen man kunde rekomender till dem som kommer till din stad?!

• MrsNyberg2B

June20- Det att fixa det till svenska var inte så svårt.. Du går in på page names, så kan du ändra namnen till svenska. För att ta bort länkarna du inte vill ha, så går du in på Page Display, och så har jag för mig att jag tryckte på det gröna v:t så fick jag det att bli en röd förbudscirkel...

• Pumpkin

Yes! Nu har jag hittat DEN ringen! Precis den jag gått och fantiserat om!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!