Polyamorösa brudar?
Var och är fortfarande dödligt förälskad i en man som samtidigt som han blev förälskad i mig också blev förälskad i en annan kvinna.
Efter några smärtsamma år kom han och hon fram till att de båda ville leva med mig i en polyamorös triangel - jag kunde tyvärr (och jag menar tyvärr) inte alls tänka mig det... Det största problemet var nog att jag inte alls älskade den andra kvinnan, jag är inte bisexuell (återigen tyvärr) och för mig blev hon bara ett hot mot min kärlek till honom - jag kunde inte på något sätt komma över de känslorna - fast jag verkligen verkligen ville - jag hade det inte i mig bara.
Han och hon bröt till sist upp helt, jag och han har fortfarande kontakt varje dag (han bor i tyskland) och vi älskar varandra innerligt - men på 8 år har vi inte lyckats hitta ett sätt att vara tillsammans i vardagen. Jag söker ständigt efter någon annan man, någon som vill leva med mig och ha ett vardagsliv - jag har träffat flera män under de senaste 4 åren som verkligen verkligen velat, jag har till och med blivit friad till.... men... det är ju fortfarande mannen i Tyskland som äger mitt hjärta, ingen lever upp till mina drömmar om honom. Jag vet fortfarande inte hur jag skall kunna leva utan honom, samtidigt som jag börjar förstå att jag inte kan få leva MED honom heller...
Jag kommer bli en galen ensam tant som lever i ett hus med 116 katter... jaja... det får bli som det blir...
Så det var brudkronans sorgliga historia - jag ÖNSKAR att jag hade en polyamorös läggning! Lyckans dig TS som har det i dig att älska så kravlöst och frikostigt - jag avundas dig.