Polyamorösa brudar?
Halloj. Trodde "polygami" betyder månggifte? Och det är ju inte legalt i Sverige.
Men att ha flera partners är ju tack och lov upp till var och en.
Halloj. Trodde "polygami" betyder månggifte? Och det är ju inte legalt i Sverige.
Men att ha flera partners är ju tack och lov upp till var och en.
fascinerande hur alla "alternativ livsstil"-diskussioner nästan undantagslöst tangerar ämnet pedofili...
"bi", betyder det inte typ... "två"? Och "poly" betyder många? Eller är jag ute och snurrar nu?
zozo, vi pratar i kanon ;)
Oj zozo, my mistake. Jag läser trådarna lika slarvigt som fan läser bibeln. Började på inlägg 1 och skuttade till sista sidan. Sorry.
"trisexuell" kanske?
S-T: Härligt att du outar dig och bjussar på nåt som avviker från normen.
Ursäkta om jag är oseriös men... var det inte Regina Lund som gifte sig med sig själv? Tycker att det är en rätt cool grej att göra, i ett samhälle som onekligen tillmäter gifta personer en högre status i många fall.
S-T: Fame seeker... vet inte? Men du är nog rätt ovanlig. Är ni öppna med er relation? Alltså, går ni i bredd och håller handen på gatan och så? Tror inte att jag själv skulle orka bemöta allt tyckande.
Om man vänder på det då - hur många av er har lovat era (blivande) makar att aldrig någonsin i hela ert liv ha sex med någon annan än just den personen? Och kräva detsamma av den andre?