• Gemma

Polyamorösa brudar?

Halloj. Trodde "polygami" betyder månggifte? Och det är ju inte legalt i Sverige.

Men att ha flera partners är ju tack och lov upp till var och en.

• Gemma

fascinerande hur alla "alternativ livsstil"-diskussioner nästan undantagslöst tangerar ämnet pedofili...

• Gemma

"bi", betyder det inte typ... "två"? Och "poly" betyder många? Eller är jag ute och snurrar nu?

• Gemma

Oj zozo, my mistake. Jag läser trådarna lika slarvigt som fan läser bibeln. Började på inlägg 1 och skuttade till sista sidan. Sorry.

• Gemma

S-T: Härligt att du outar dig och bjussar på nåt som avviker från normen.

• Gemma

Ursäkta om jag är oseriös men... var det inte Regina Lund som gifte sig med sig själv? Tycker att det är en rätt cool grej att göra, i ett samhälle som onekligen tillmäter gifta personer en högre status i många fall.

• Gemma

S-T: Fame seeker... vet inte? Men du är nog rätt ovanlig. Är ni öppna med er relation? Alltså, går ni i bredd och håller handen på gatan och så? Tror inte att jag själv skulle orka bemöta allt tyckande.

• Gemma

Om man vänder på det då - hur många av er har lovat era (blivande) makar att aldrig någonsin i hela ert liv ha sex med någon annan än just den personen? Och kräva detsamma av den andre?

Svar på tråden Polyamorösa brudar?