Inlägg från: Lena+Mattias=sant |Visa alla inlägg
  • Lena+Mattias=sant

Polyamorösa brudar?

TheBride: Man kan skjuta någon utan att skjuta för att döda. Övervåld är alltid fel även om det är nödvärn. Ett skott i axeln/benet stoppar de flesta tillräckligt länge men dödar dem inte tillskillnad från ett skott i huvudet/bröstkorgen

• Lena+Mattias=sant

Jag trodde oxå T-S var äldre, runt 25 men det beror mest på att hon är barnlös och ska gifta sig och det är jag med och jag är i den åldern. Mitt vilda sexliv med flera partners och sånt ligger bakom mig sen 3-5 år tillbaka (är itne intresserad längre)

• Lena+Mattias=sant

OT = off topic

Känner en bi-kille och en bög men inga flickor som gillar flickor. De syns nog mindre helt enkelt

• Lena+Mattias=sant

Lucia05, det räcker bra om du läser första och sista sidan för att få ett hum. Vill du veta mer läs var femte ;)

Nej hon skojar inte i trådstarten däremot har tråden urartat lite

• Lena+Mattias=sant

nyförlovad: Varifrån har du fått denna procentsats?

Om din rädsla är att de mår dåligt av det, gäller det oxå förhållande med stor ålderskillnad eller andra lite ovanliga konstellationer?

Varför tycker du inte att vuxna människor ska få välja sina förhållanden själva? Speciellt om de inte har tänkt skaffa barn.

• Lena+Mattias=sant

nyförlovad:
    här handlade det om kärlek. Med kärlek kommer dock ofta sex. (Om man pratar om den typen av kärleksrelation/kärlek)

För mig blir det inte fel om det så vore 1000st inblandade så länge alla känner till alla och godkänner dem/det.

• Lena+Mattias=sant

För mig vore det inte fel även om de skaffade barn, men det finns människor som tror att barn far illa för att de får de ovanliga konstellationer av kärlek. Så länge ingen av de inblandade mår dåligt av fårhållandet och/eller beter sig på ett dåligt sätt mot barnen finns det inget som säger att barnen skulle må dåligt av det.

Det som kan göra att barnen mår illa är dock fördomsfulla människor som sätter sig till doms över andras sätt att leva.

• Lena+Mattias=sant

Buslinna: Det är iaf säkert att man förr behöve någon som iaf var orörd den senaste tiden för att kunna fastställa faderskapet. Numera har vi DNA.

Det finns teorier som säger att vi var polygama innan vi hade fast egendom. Sen blev vi monogama pga arvsproblem.

• Lena+Mattias=sant

June20:

Är det inte något man bara lovar om man viger sig i kyrkan och inte vid en borgelig vigsel som det är i detta fallet?

Svar på tråden Polyamorösa brudar?