Inlägg från: R&F (1/7 2006) |Visa alla inlägg
  • R&F (1/7 2006)

Polyamorösa brudar?

Mycket intressant tråd. Nu orkade jag bara läsa till sidan 10, men men.

Underbart med människor som bjuder på sig själva och står för den dom är.

Jag har en fråga: Hur träffas ni? Eftersom hon bor i England så blir det ju att du och killen träffas mycket själva. Hur blir det när hon kommer till Sverige eller ni åker dit? Träffas killen och hon separat och sedan hon och du, eller träffas ni alla 3? Eller är det olika? Har ni "regler" för hur träffarna ska vara eller kommer det bara naturligt?

Oj då, jag skulle bara fråga en fråga ;) TS kanske redan svarat på detta.

Lycka till med bröllopet, hoppas tjejen kan komma! Och framför allt lycka till att berätta det för era föräldrar.
    Tack för förtroendet att du berättar här på BT :D Mycket intressant, som sagt.

• R&F (1/7 2006)

Då har jag en fråga till till TS, en rätt så personlig kanske, du behöver inte svara om du inte vill:

Hur gör ni med den sexuella biten? Har ni alltid trekant när flickvännen är i Sverige, eller har din blivande o flickvännen 6 och du och hon var för sig? För du och din blivande har 6 tillsammans (bara ni) när inte hon är här? (oj vad rörigt det blev, hoppas du fattar vad jag menar).

Som sagt, lycka till med allt.

• R&F (1/7 2006)

Ok, då har jag fått svar på mina frågor. Tack så jätte mycket. Det är sådana som du som gör att fördomarna försvinner. Sådana som du som är öppna och ärliga och inte räds att svara på "dumma" frågor. :)

Svar på tråden Polyamorösa brudar?