Inlägg från: angelici_81 |Visa alla inlägg
  • angelici_81

Polyamorösa brudar?

allså jag läste lite..och alla här inne ärkar i största allmänhet tycka att det är okej.. nja..eftersom det är olagligt att gifta sig alla tre i sverig så finns väl den lagen där av en anledning..

bli inte arga nu på mig för att jag anser att flergifte mål är fel..

jag tror man inte ska göra som vissa av er..kanske fungerar det...(tydligen eftersom ni värkar lyckliga) men tror inte att sånt håller i längden..då det kommer bli vartsjuka eller liknande..det är ju sådana problem som vissa redan beskriver..tex: varför tycker du hon är snyggare än jag...

visst ni pratar om det och reder ut det..men tror inte att en känsla bara försvinner..

tycker det är modigt att våga sig på något sådant..

vad säger samhället runt dig...min lilla byhålla hade inte acepterat det..(tror inte det i alla fall)

jaja ..tur att vi är så olika..

(måste vara ärlig...trode bara sånt fans i USA...)...

kram på er alla

• angelici_81

Buslinna

hej

okej ska väll säga att avundsjuka kanske inte var riktigt anledningen..anledningen är att jag tycker sådana förhållanden är fel..men ville säga det på ett lite finare sätt...

tycker inte att ni har rätt att gifta er i kyrkan då ni har ett förhållande på sidan om..och det räknas som otrohet..
    (även om ni säger att ni älskar varandra alla tre)

även om vissa hävdar att mammor kan vara avundsjuka på sina barn m.m. så tror jag inte det är samma sak.

ni kan väll losas gifta er alla tre..men lagligt så får ni inte det..och som jag sa tidigare, den lagen finns där av en anledning..

det finns ju ställen där det är lagligt..kommer bara på afrika just nu..men ja varför inte då får ni en semester oxå på köpet...ler..(bröllopsresa inräknad)

• angelici_81

Chokladtårtan

hej

jag tycker det är fel enligt min tro..och tycker jag har lika stor rätt att säga vad jag tycker som alla andra här inne även om det inte är till din belåtenhet.

sen kan jag tycka det e fel men det betyder då inte att jag går ut och protesterar emot ett sådant förhållande ... utan som jag sagt anser jag detta strida mott allt jag tror på eller rättare sagt HAN jag tror på.

jag tycker så och tycker jag behöver inte förklara mig mera än andra här inne.

vi tycker olika..

däremot vill jag säga till S-T att du tog det rätt..det jag sa och hög inte tillbaka..vilket gör mig glad..att du kan fösöka se det posetiva..ler.. typ afrika..kanske finns det något kallare land som har flergiftemål!?!?

USA då dom har ju sånt...har man sätt på dokumentärer i alla fall...ler.

detta är inte mitt ämne..men frågar man inte eller uttrycker man sig inte kan man inte få svar..och på så viss lär man sig inget..

jaqg kanske kommer i framtiden att se detta som ni andra...

lycka till i alla fall

• angelici_81

Chokladtårtan

tack för att du ger mig tillåtelse att tycka vad jag vill...ler

• angelici_81

du må tycka religon är fel men då är du troligen på väg att gifta dig borgeligt..för du ställer väl dig inte i kyrkan och ljuger...det skulle vara falskhet

falskhet är fel

Svar på tråden Polyamorösa brudar?