Inlägg från: nyförlovade |Visa alla inlägg
  • nyförlovade

Polyamorösa brudar?

nej men hållå varför ska du gifta dig för svara på det????

Det är ju inte lönt om du ska ha fkcivän och pojkvän och vad du nu håller på med,

Du har ju ingen anning om vad ett äktenskap går ut på,, hoppas du inte ska gifta dig i kyrkan för då ljuger du ju ,,,

man gör inte som man vill bara så ... äktenskap består inte av 3 personer.

jag fattar inte varför du ska gifta dig

• nyförlovade

jo , jag förstår att du verkar ha svårt att höra sanningen kanske....

du väljer det själv att lägga upp dig här på bröllopsguiden,, då får du ju ta att vi tycker det du håller på med är FEL

• nyförlovade

pk, kyrkligt eller ej, alla vet vad ett äktenskap står, för ett förhållande som består av 2 människor.
    Att våga vara annurlunda hör väl knappast hit!?
    Om hon nu vill leva med honom och älskar honom så mkt att hon vill gifta sig, varför ha någon vid sidan av, det är fel och bara fel. inget jag skulle klara av och inget som jag tycker är rätt.

Sen om det är 2 killar eller 2 tjejeer som gifter sig är helt ok, men ett äktenskap består fortfarande bara av 2 persner inte fler, tydligen får hon inte allt som hon beöver i såfall av sin fästman, hade hon det hade hon inte behövt hämta det någon annanstans

• nyförlovade

Jag visade min fästman den här tråden precis, ett skämt var vad han sa, han orkade inte kommentera !

Därför jag anser att alla inte vill samma sak, jag tror i ett sådant förhållande att någon alltid blir utnyttjad,och att personer som lever så har alltid nästanm ett förfluten från tex kankse barndomen där något gick fel, och inte kan skilja på beroende, eller kanske att en av dom känner att dom nu lever med en mamma och en pappa, dom känner sig säkare då något som fattades när dom var små kanske ., detta är en osunt sätt att tro att ett förhållande går ut på det.

Och handlar det bara om sex så 85 % av befolkningen har då börjat med sex väldigt tidigt ...för tidigt ...att dom inte försår vad det handlar om , det blir ett tvångsbeetende, det finns dom som också har blivit utsatta när dom var ungre och då också fått en fel synpå vad sex är.

• nyförlovade

85 % av den befolkningen , inte världsbefolkningen

• nyförlovade

Oj nu blev det många på tråden här!

Nej det tycker jag inte gälelr homosexuella också , har själv en syster som ahr flickvän, behovet av att ha mer än en sexpartner snackar jag om, det är ofta något som står fel där ja.

Klart man kan må dligt i ett vanligt förhållande också, det finns det gott om dåliga förhållanden .

Jag tycker det är fel och det är jag inte själv om , 3 är inte fel, 4 då är det fel 8 är det fel kanske 15 st är det fel, var går gräsnser ska alla vara tillsmamans med alla, jo vill amn att världen ska kolapsa i framtiden så är detbara att fortsätta så, abra för atgt folk vill exmentrer ,

• nyförlovade

om det nu inte är så himla fel oc leva så varflör tycker ni att det är fel när det finns barn inblandade,,??
    Snacka om dubbel moral.

Det finns väl barn omring dessa människor ändå? men ni påstår ju själva att " det är ok, därför vi tänlker ändå inte saffa barn. Lord

Svar på tråden Polyamorösa brudar?