• Holly Golightly

Hjälp! Borde inte vara här! Hur radera?...

Hej!

...är svårartat BT-beroende fastän jag inte är "lovlig" ännu...

Sitter nu vid POJKVÄNNENS dator och smurfar, och jag vill inte att han ska se att jag varit inne på BT!

Har för mig att man kan gå in i windows nånstans och radera så att adressfältet i explorer inte fyller i med tidigare adresser när man skriver in några bokstäver, ...om ni förstår vad jag menar?

Vi har separata "konton" på datorn, jag tänker mig att det kanske går att radera så att adresserna försvinner bara från mitt "konto"? ...annars undrar han nog varför jag har lobotomerat hans dator...

Ni kanske undrar varför jag vill radera adresserna om de bara kommer upp på mitt konto, men det kan ju hända att han bara ska kolla nåt lite snabbt när mitt konto är uppe, skriver in br..., och så är man avslöjad!

Nån här som kan tipsa om hur det går till att radera besökta adresser?

Pojkvännen kommer hem om tre timmar...

Tacksam för all hjälp!

• Svar på tråden Hjälp! Borde inte vara här! Hur radera?...
  • martinsson2be

Gå in på verktyg, internet-alternativ.

Under fliken allmänt finns nere på höger sida en knapp där det såt radera tidigar.Puts väck!!

• filipelin

Varför får han inte se att du varit på BT? Det är väl inte hela världen. Innebär väl inte att du ska tvinga honom till prästen?
    Vet dock inte hur man gör tyvärr.

• junibrud2006

Ta även bort tillfälliga internetfiler så är du garderad!

• E-tuna

...vad gulligt! Sitter du vid pojkvännens dator och "smurfar"...

• Lucia05

Varför har ni hemligheter för varann?

• Holly Golightly

Tack! Vad snabba ni är!

Martinsson2be: tror du det påverkar det andra kontot när man går in på internet-alternativ?
    ...Är lite nervös att radera "för mycket", då är det bättre att låta bli och ev. bli ertappad...

Filipelin: Nej, det är inte hela världen, lite lätt genant bara... man vill ju inte ropa "hej" i förtid liksom...

Junibrud2006: gör man det i internet-alternativ också?
    *tummen mitt i handen*

Tack igen!

• martinsson2be

Vet faktiskt inte om det påverkar hans konto...men det kanske inte skulle vara hela världen om det gjorde det....det BORDE inte påverka hans konto....

Beror på vilket som är viktigast; att inte bli "ertappad" eller att du råkar radera hans också...

• Ziii

Du raderar bara på ditt konto :) Ingen fara.

• martinsson2be

Lycka till

Hoppas att du snart "får vara" här inne "lagligt"...

Svar på tråden Hjälp! Borde inte vara här! Hur radera?...