• Sunshine77

Bröllop 1 juli 2006

Vi gifte oss den 1 juli och hade en helt underbar dag! Det var den absolut lyckligaste dagen hittills i våra liv, ingenting kunde ha blivit bättre, allt var perfekt! Har skrivit en lång beskrivning tidigare, men för er som hellre bara vill se bilder så kommer de här: www.photography.se/wramdemark. Till er som har bröllopet framför er: njut av varenda sekund, bröllopsdagen går otroligt fort och man önskar att dygnet den dagen har många fler timmar...

• Svar på tråden Bröllop 1 juli 2006
  • jazzo50

men åhh så vackra bilder och va vackra ni va . du måste verkligen ha känt dig som en prinsessa den dagen

Får man fråga vem den duktiga fotografen va ??
    Grattis till er båda :-d

• Sunshine77

Jonas Thun i Ystad var fotograf, jätteduktigt! Ja, jag kände mig verkligen som en princessa hela dagen ;). Skulle gärna göra om det, men man får leva med minnet och bilderna!

• Sunshine77

Puffar lite så att ni som snart skall stå som brudar verkligen tar vara på er dag! It's once in a lifetime!

• Lilltrolle

Grattis - vad fina ni var!!!

Näbbar och tärnor likaså!! (gissar att näbbarna är era egna )

Grattis än en gång!

• Sunshine77

Lilltrolle, nej det är faktiskt min systers söner ;).

R&F (1/7 2006); så fina ni var!!! 1 juli är och förblir vårt turdatum eller hur?!

• mammaK

Sunshine77
    Stort Grattis! Ni var jättefina!

R&F (1/7 2006)
    Stort Grattis till er med! Gillade verkligen din krona.
    Nu måste jag ju fråga, är Rebecka din syster? Visst bor hon i Visby? Med JOnas (har jag för mig har heter) Stämmer det?

• R&F (1/7 2006)

mammaK: Tack för berömmet av kronan. Känner du min syster? Allt som du skrev stämmer. Det är för övrigt hon som tillverkat kronan. Hur känner du henne?

• Sunshine77

mammaK, tack!!!

Tänk vad världen är liten, har ni kommit fram till hur ni känner varandra?

• mammaK

Jag jobbade med henne när hon jobbade som personlig assistent! Du får hälsa från mig (Kattis)
    Ser henne lite då och då=)

Svar på tråden Bröllop 1 juli 2006