• Sunshine77

Bröllop 1 juli 2006

Vi gifte oss den 1 juli och hade en helt underbar dag! Det var den absolut lyckligaste dagen hittills i våra liv, ingenting kunde ha blivit bättre, allt var perfekt! Har skrivit en lång beskrivning tidigare, men för er som hellre bara vill se bilder så kommer de här: www.photography.se/wramdemark. Till er som har bröllopet framför er: njut av varenda sekund, bröllopsdagen går otroligt fort och man önskar att dygnet den dagen har många fler timmar...

• Svar på tråden Bröllop 1 juli 2006
  • R&F (1/7 2006)

Ja tänk vad världen är liten. Förlåt om vi lånade din tråd Sunshine. Jag ska hälsa henne (kanske är en hemlighet att ni ska gifta er? Måste ju berätta var jag fått hälsningen från :) ).

:D

• Sunshine77

Helt ok R&T att du lånar min tråd, BT är ju till för alla ;).

• Camilla 1/7-06

Ett stort GRATTIS från en annan 1/7 brud
    Ni var superfina! Härliga foton!

Lycka till!
    Fru Färnlund

• Sunshine77

Tack Fru Färnlund! Har du lite bilder också att dela med dig eller? 1 juli var en underbar dag, eller hur ;).

• Blivande Fru!

Va fina ni var :-9
    Många bra bilder på gästerna är ju roligt att ha också.

• Sunshine77

Tack Blivande Fru! När skall ni gifta er?

• Loppan05

Vad fina ni var!!!!! Helt underbara kort!! Vi gifte oss också 1 juli, så det är ett jättebra datum, eller hur :)

• Sunshine77

Grattis Loppan05! 1 juli verkar ha varit en populär bröllopsdag ;). Har ni några bilder man kan titta på?

• mammaK

R&F (1/7 2006)
    Det är inte jättehemligt, så visst kan du säga vart vi "sågs".

• Sunshine77

Loppan05; så fina ni var, jättefin klänning.

Kram från mig!

• lillajezzie

jättefina bilder! Grattis o lycka till!

• Sunshine77

Tack! Känns fortfarande som om hela bröllopsdagen var en sagodröm, men när man tittar på bilderna så förstår man att det var sant. Väntar nu på att vi snart ska få filmen också. Kommer nog bli många tårar när man ser den ;).

• Tittij

Sunshine: Frågade i en annan tråd oxå, men här är nog bättre..
    Vad är det för märke på tärnklänningarna? Vart köpte ni dem? Grattis till en underbar dag :)

• Sunshine77

Tackar Tittij! Jag njuter fortfarande av bröllopsdagen o kommer göra det länge ;).
    Klänningarna är uppsydda i Thailand...så finns tyvärr inte att köpa...

• Tittij

Typiskt. Men då har vi ju en anledning att åka till Thailand ;) Tack för svaret :)

• Sunshine77

Ja, eller hur ;). Åk då till Hua Hin, bästa stället. Vill du ha tips på skräddare i Hua Hin eller Phuket så vet jag ;).

Svar på tråden Bröllop 1 juli 2006