• Sunshine77

Bröllop 1 juli 2006

Vi gifte oss den 1 juli och hade en helt underbar dag! Det var den absolut lyckligaste dagen hittills i våra liv, ingenting kunde ha blivit bättre, allt var perfekt! Har skrivit en lång beskrivning tidigare, men för er som hellre bara vill se bilder så kommer de här: www.photography.se/wramdemark. Till er som har bröllopet framför er: njut av varenda sekund, bröllopsdagen går otroligt fort och man önskar att dygnet den dagen har många fler timmar...

• Svar på tråden Bröllop 1 juli 2006
  • Sunshine77

Jonas Thun i Ystad var fotograf, jätteduktigt! Ja, jag kände mig verkligen som en princessa hela dagen ;). Skulle gärna göra om det, men man får leva med minnet och bilderna!

• Sunshine77

Puffar lite så att ni som snart skall stå som brudar verkligen tar vara på er dag! It's once in a lifetime!

• Sunshine77

Lilltrolle, nej det är faktiskt min systers söner ;).

R&F (1/7 2006); så fina ni var!!! 1 juli är och förblir vårt turdatum eller hur?!

• Sunshine77

mammaK, tack!!!

Tänk vad världen är liten, har ni kommit fram till hur ni känner varandra?

• Sunshine77

Helt ok R&T att du lånar min tråd, BT är ju till för alla ;).

• Sunshine77

Tack Fru Färnlund! Har du lite bilder också att dela med dig eller? 1 juli var en underbar dag, eller hur ;).

• Sunshine77

Tack Blivande Fru! När skall ni gifta er?

• Sunshine77

Grattis Loppan05! 1 juli verkar ha varit en populär bröllopsdag ;). Har ni några bilder man kan titta på?

• Sunshine77

Loppan05; så fina ni var, jättefin klänning.

Kram från mig!

• Sunshine77

Tack! Känns fortfarande som om hela bröllopsdagen var en sagodröm, men när man tittar på bilderna så förstår man att det var sant. Väntar nu på att vi snart ska få filmen också. Kommer nog bli många tårar när man ser den ;).

• Sunshine77

Tackar Tittij! Jag njuter fortfarande av bröllopsdagen o kommer göra det länge ;).
    Klänningarna är uppsydda i Thailand...så finns tyvärr inte att köpa...

• Sunshine77

Ja, eller hur ;). Åk då till Hua Hin, bästa stället. Vill du ha tips på skräddare i Hua Hin eller Phuket så vet jag ;).

Svar på tråden Bröllop 1 juli 2006