• Buslinna

Rajraj under mens?

Blev lite nyfiken - hur är det med sex under mens? Hur vanligt är det att kvinnan eller mannen inte vill ha sex just då på grund av att de har mens?

Min sambo vill exempelvis inte alls under mensen. För min del är det okej under de allra sista dagarna av mensen, med kondom, men det är ju bara till att respektera min sambos tycke på den punkten. :)

• Svar på tråden Rajraj under mens?
  • Buslinna

Jag är snarare ute efter hur andra väljer att göra eller inte göra. :) Det är klart att även vi har smeksex etc under mensen, men jag är nyfiken på hur andra ställer sig i frågan.

• Buslinna

Jag är också mer sugen än vanligt under mensen, så innan det är över är det så att det ilar i tänderna. :D Ett säkert teckan på att mensen är på väg är också att jag blir väldigt, väldigt sugen dagen före. Sedan har jag tokont i ett par dagar ochså kommer suget tillbaka med besked. :)

Det kanske beror på blodcirkulationen, som MsNordqvist sa. :)

• Buslinna

Allvarligt, funkar det att ha sex med tampong på plats?? Låter ju helt bisarrt. :D Hur stor tampong har du då?

• Buslinna

Men, antar att trådarna åker in då? Förstår dock av ditt första svar att de isf inte är svåra att få tag i igen...

Med eller utan kondom? :)

• Buslinna

Mycket intressant. *antecknar* Tänk om man skulle kunna ha sex då! Vore ju super...

• Buslinna

Otroligt att det "håller tätt" också! Det här måste vi prova. :D Vilka supertips du kommer med, pickolina!

• Buslinna

Aa, det är sant... Satt precis och funderade om man skulle nå och det lär ju redan vara glatt nog som det är, så att säga.

• Buslinna

Jag påverkas av oväder och norrsken, det räcker för min del. :D

pickolina,
    Det ska bli spännande att prova. Vet att jag hade svårt att nå min p-ring efter sex, så frågan är väl om man når tampongen! Men pojkvännen får väl hjälpa till i värsta fall. :D

Den här diskussionen fick mig att tänka på en grej från tjuvlyssnat.se:

Kille 25+ #1: Ig år kom jag på vad man aldrig ska göra.
    Kille 25+ #2: Jaa..?
    Kille 25+ #1: ALDRIG, alltså!
    Kille 25+ #2: Vaddå?!
    Kille 25+ #1 (allvarligt): Man ska aldrig, aldrig dra i tampongsnöret. De tycker inte det är roligt.

Hehe. :D

Svar på tråden Rajraj under mens?