• pickolina

Rajraj under mens?

Jag har oftast inte sex när jag har mens...men det har hänt en del gånger men då har jag alltid anv tampong, så man inte märker av mensen. Jag vägrar "menssex".

Å för att besvara era frågor redan nu så -nej killen känner inget -nej jag känner inget -nej det är inte svårt att få ut tampongen efteråt.. ;) :D

• pickolina

Jag använder antingen mini eller normal. Som sagt, vi tjejer är väldigt flexibla där inne och varken jag eller killen ens märker tampongen. Jag har testat... Jag har haft det med flera olika killar och flera gånger har de inte ens vetat om det... :) Fungerar alldeles utmärkt!

• pickolina

Utan kondom...

Flera av gångerna har jag faktiskt stoppat in trådarna redan innan, för att killen inte ska märka något... *s*

Första gången jag hade sex med tampongen inne så var det lite knepigt att få ut den men efterföljande gånger har det inte varit några som helst problem, bara man slappnar av för man måste ju in och få tag i själva tampongen med fingarna, om man inte får tag på snörena... *s*

• pickolina

Nej det har faktiskt aldrig gjort det... De två första killarna jag gjorde det med var inte så välutrustade så jag var lite osäker hur det skulle fungera med en lite "större" kille...men det var inga som helst problem det heller... :)

Alltså, min teori...om man ska bli lite detaljerad... Så om man känner med fingarna så känner man ju tappen och sedan är det som fickor på sidorna...jag har en känsla av att tampongen trängs åt ena sidan och killen tränger in på andra... Min egna lilla teori i alla fall... *s* Hur som helst, jag är annars väldigt känslig och gillar inte att ha sex med för "stora" killar just pga att jag får ont i magen när det stöter till tappen hela tiden...men jag har som sagt aldrig fått problem av att ha sex med tampong inne....så för mig har det fungerat perfekt!...

• pickolina

nenne78

*LOL* Nej det skulle jag aldrig klara...två fingar räcker gott! ;) :D

• pickolina

Precis! :D *lol*

En annan sak... Vi har inte använt kondom men alltid kört avbrutet samlag... Skulle inte vilja in och rota bland allt gegg...då kan det nog bli svårare att få tag på tampongen oxå, om det är för geggigt och glidigt... *s*

• pickolina

Ja det har hållt tätt för mig i alla fall... :) Å jag har inte alltid haft möjlighet att byta tampong direkt efter så....men det har fungerat ändå....

Om ni testar någon gång så hoppas jag att det fungerar lika bra för er som för mig. Jag tycker att det är en jätte bra grej...

• pickolina

Skratt.... Återkom gärna med erfarenheter, positiva som negativa.. :)

• pickolina

fiffiluran

Man behöver inte få tag på snöret...det är bara att greppa tag om tampongen... Ofta får man dock tag i snöret och då anv man ju det. Man måste dock lirka det runt fingret oftast, för att det är för kladdigt och man bara glider... *s* Men som sagt, bara att slappna av, in med fingrarna och greppa tag om själva tampongen annars.

Första gången var det jätte bökigt men efter det har jag förstått hur jag ska göra och är nog mer avslappnad så det är aldrig några problem längre.... :D

• pickolina

*LOL* :D :D :D

Den var bra...

Svar på tråden Rajraj under mens?