Okej... Som jag skrev förrut sitter det mesta i huvudet och det är där du måste börja jobba. Jag tror det viktigaste för dig är att gå upp i någonting som inte handlar om din man. Människor som har intressen och som är duktiga och brinner för något är sexiga....Visst kan shoppa vara en hobby men inte på samma sätt...men typ heminredning. Om du verkligen är intresserad, säg vill gå på mässor, gör utklipp på egna ideér, hänger med och grejar och donar och älskar vad du gör så kommer du uppfattas som en intressantare person. Äta gott...laga fantastiska middagar med alla tillbehör. Observera att detta inte handlar om resultatet utan om verksamheten som sådan.Att du går in för något som gör att du glömmer allt annat. Kvinnor har en tendens att alltid sätta andra främst och särskilt man och barn...Tänk bara på alla samtal kvinnor har med varandra om sina pojkvänner o dylikt...killar diskuterar intres...och det är självständigheten och inegriteten som gör en person åtråvärd. För att attraheras av någon och finna någon spännande måste det vara något man beundrar hos den andra. En curlingflickvän som överöser en med komplimanger, alltid ställer upp och offrar sig själva är inte attraktiva i längden...mest för att de oftast är olyckliga och DET är den andra boven...Och vem vill ge en komplimang till någon som rågar -men jag då älskling är inte jag lite sexig?
Spara du på krutet och gå upp i dig själv...Vädja ALDRIG efter komplimanger. Läs böcker, bli allmänbildad och syssla med ditt så skall du se att han börjar ranta efter. utseende då. Det säger mig ingenting att du gillar att göra dig fin i håret, om jag inte vet vad du har för frisyr och hårfärg....Men ett tips som jag gett förrut och som jag tycker att du skall ta fasta på är följande
Skaffa en hemlig klippbok och läs mkt tidningar. När du ser någon el något som är snyggt eller något du vill ha så klipper du ut det och klistar in. Skapar du dig förebilder i utseende så märker du snart ett mönster...jag har märkt att min bok är full av sienna miller, karolina kurnikova, kate bosworth..Egentligen ser de ju typ likadana ut....eller typ av utssende iallfall. klipp ut bilder på frisyrer, kroppar, kläder osv och du kommer märka att du får lättare hos frisören, i butiken osv..om du vet vad du vil ha. jag tillexempel är ständigt sugen på att lippa av mig håret och färga det mörkt....men vänta nu...alla mina förebilder har långt vackert ljust hår om det är så jag vill se ut skall jag inte falla för frestelsen att kapa frisyren...samma har jag märkt att jag behöver sola lite och träna typ dansträning eftersom jag vet att det är en seg och smidig ropp jag vill ha....samma har jag mkt hjälp av att klippa ut saker jag vill prova på , resemål, böcker, hotell, romantiska aktiviteter...har en sak en gång formats i huvudet blir det lättare sen. Det viktiga är att du blir så nöjd att du kan glömma bort ditt utseende och gå upp i saker som är verkliga och viktiga...Min pojkvän tycker at det är sjukt osexigt när jag bantar och bara äter fil och kiwi typ..gnäller jag dessutom så blir det kalla handen...men äter jag gott, dricker massa vin, tränar, dansar, skrattar och njuter av sex så klappar han förnöjt min putmage och frågar om vi inte skall ta en runda till i sängen...och kanske har ni inte provat ngt nytt på länge...kanske köper du fel underkläder...Vet du egentligen vad han tänder på? Han kanske inte gillar spets...kanske vill han se dig i blank latexcatsuit (det vill alla killar haha) spela ut lite och minns min systers goda råd om att ett spelat självförtroende räcker långt och ingen märker någon skillnad...Det fina är att alla roller man spelar tenderar att bli ens verklighet tillslut...och när det är din verklighet...ja då blir det andras också...den du tror dig vara kommer du också att bli....så sluta sök bekräftelse...du verkar bara osäker...gör saker för att du skall njuta och han vill njuta tilsammans med dig...promise