• Proppen81

Nu är jag gift! (m bilder!)

Så, efter mycket om och men kommer nu min lilla story! Jag har väntat på att få bilderna så att jag kunde lägga in dom så ni får se! De svartvita har jag inte fått ion i datorn än så dem får ni vänta ett tag till på.. Men här finns de andra bilderna så länge: proppen81.spaces.msn.com/

Nåja, vår dag. Den började för min del när jag vaknade klockan sju, alldeles självmant. Gick upp och tog det lugnt med frukost och naturligtivs BT!;) Kollade att allt var i sin ordning. Tittade ut genom förnstret och insåg att det skulle bli vääääldigt varmt. Strålande sol och inte ett moln i sikte!

Sen for jag, min tärna och mamma iväg till frisören. Där tyckte inte frisören att det räckte med den värme som var utan hon satte mig under MER värme...*pust* det var tur vi hade en del att dricka!:) efter många timmar blev det dags att klä på sig och åka... jag _avgudar_ den som uppfann ACn!! Åkte ut till Häringe för fotografering som var väldigt rolig, frånsett att det var en massa folk som skulle komma och hälsa hela tiden, men det gick ändå..:)

Så blev det dags för vigseln, det var tur att det blåste lite annars hade vi nog dött allihop tror jag..:) Ingången var prefekt, till tonerna av Nothing Else Matters. När det blir dags för mig att säga min löften inser jag att prästen har missat Tobbes namn! Så han säger : -Tobias. Jag säger : -Torbjörn. Detta resluterar naturligtvis i en hel del skratt. Det var väldigt kul faktiskt!:) Det var bara roligt eftersom det är många som tror att han heter Tobias innan de lär känna honom. Han presenterar sig alltid som Tobbe, Så det är ju svårt att veta... Nåja, prästen tog det hela med en klackspark och det hela blev en kul grej. han höll ett väldigt bra vigseltal, som var både roligt och allvarligt. Efter detta gick allt som det skulle, det kastades konfetti och jag fick hälften innanför klänningen!:)
    Sen blev det brudskål i skuggan under träden med mingel och massor av kramar. Hade inte tänkt kasta buketten, men fick ge med mig när det allmänt "krävdes"...:) Det var faktiskt roligare än jag trodde...:)

Sen var det dags för middag, maten var perfekt, talen lika så och bordsplaceringen toklyckad!!! Hade inte kunnat bli bättre!
    Dags för presentöppning, kaffe och tårta. Den var supergod, med hallonmousse o vanlij. MUMS!! Om jag inte varit så mätt efter middagen hade jag ätit hela själv!! ;)
    Däremot kunde det ha blivit mer dans, vi dansade vår dans sen vart det lite partydans med de flesta orkade inte. det var ju fortfarande så varmt, så vi satt nästan hela kvällen utomhus och pratade med allt o alla! Mycket trevligt det med! Eftersom 90% av alla gäster oxå sov över där så kändes det inte som om bröllopet var slut bara för att man gick o lade sig. Det fortsatte liksom dagen efter, med frukost och bad i poolen..

Kort och gott; Det var helt underbart, de småsaker som inte blev som vi tänkt oss märks inte, för man tänker på allt annat som blev så perfekt!

Hade inte kunnat önska mig något bättre! Nu väntar vi bara på att höra om namnändringen gått igenom, får nog veta inom 2 veckor..*längtar* Än så länge är jag ju "bara" FRU Söderqvist... :D:D:D

• Svar på tråden Nu är jag gift! (m bilder!)
  • Fru Cinderella

Vad fina ni var tillsammans... gillade verkligen att brudföljets kläder gick ton i ton.. riktigt riktigt kusligt vackert!!!

• Proppen81

tack!!:) jag är såå glad över det oxå!!:)

• Blivande Fru!

Gratulerar!!
    Finfina bilder och vilken vacker klänning

• feonix

Vilken fin klänning du hade verkligen snygg och annorlunda. Bilderna var också fina.

Grattis!!!

• Malllan

Hej
    Jättefina kort, det ser verkligen ut som en underbar dag..
    Lycka till i fortsättningen

• Vinter 07

Jättefin klänning, och vilka snygga färger. Är du nöjd med din skräddare? Jag funderar nämligen själv på att sy upp min klänning. Hur gick processen till, hjälpte hon dig med tyger, stil, vad du passar i osv? Vad fick du betala? Berätta!

• Proppen81

Tack alla! Jag är jättenöjd med klänningen och dagen var prefekt!

Vinter 07: ja, jag är jättenöjd med min skräddare. Jag hade en ganska klar bild av hur jag ville att klänningen skulle se ut när jag kom dit. Vi var båda rörande överens om detaljer, vi var tillsammans i väg och tittade på tyger och diskuterade stil och hur och vad som passar. Jag betalade ca 10000 för klänningen, jag kommer inte ihåg den exakta summan, jag köpte nämligen tyget, så fick jag en faktura på resten sen... Jag kan storligen rekommendera henne, en jätteduktig och trevlig tjej!!!:) Något mer du ville veta???:)

• Vinter 07

Nej, det var ett bra och uttömmande svar, tack så mycket!

• Sunshine Girl

Proppen81, GRATTIS!!!!
    Åååh vad fina ni var!!!!!!!!

Svar på tråden Nu är jag gift! (m bilder!)