• Proppen81

Nu är jag gift! (m bilder!)

Så, efter mycket om och men kommer nu min lilla story! Jag har väntat på att få bilderna så att jag kunde lägga in dom så ni får se! De svartvita har jag inte fått ion i datorn än så dem får ni vänta ett tag till på.. Men här finns de andra bilderna så länge: proppen81.spaces.msn.com/

Nåja, vår dag. Den började för min del när jag vaknade klockan sju, alldeles självmant. Gick upp och tog det lugnt med frukost och naturligtivs BT!;) Kollade att allt var i sin ordning. Tittade ut genom förnstret och insåg att det skulle bli vääääldigt varmt. Strålande sol och inte ett moln i sikte!

Sen for jag, min tärna och mamma iväg till frisören. Där tyckte inte frisören att det räckte med den värme som var utan hon satte mig under MER värme...*pust* det var tur vi hade en del att dricka!:) efter många timmar blev det dags att klä på sig och åka... jag _avgudar_ den som uppfann ACn!! Åkte ut till Häringe för fotografering som var väldigt rolig, frånsett att det var en massa folk som skulle komma och hälsa hela tiden, men det gick ändå..:)

Så blev det dags för vigseln, det var tur att det blåste lite annars hade vi nog dött allihop tror jag..:) Ingången var prefekt, till tonerna av Nothing Else Matters. När det blir dags för mig att säga min löften inser jag att prästen har missat Tobbes namn! Så han säger : -Tobias. Jag säger : -Torbjörn. Detta resluterar naturligtvis i en hel del skratt. Det var väldigt kul faktiskt!:) Det var bara roligt eftersom det är många som tror att han heter Tobias innan de lär känna honom. Han presenterar sig alltid som Tobbe, Så det är ju svårt att veta... Nåja, prästen tog det hela med en klackspark och det hela blev en kul grej. han höll ett väldigt bra vigseltal, som var både roligt och allvarligt. Efter detta gick allt som det skulle, det kastades konfetti och jag fick hälften innanför klänningen!:)
    Sen blev det brudskål i skuggan under träden med mingel och massor av kramar. Hade inte tänkt kasta buketten, men fick ge med mig när det allmänt "krävdes"...:) Det var faktiskt roligare än jag trodde...:)

Sen var det dags för middag, maten var perfekt, talen lika så och bordsplaceringen toklyckad!!! Hade inte kunnat bli bättre!
    Dags för presentöppning, kaffe och tårta. Den var supergod, med hallonmousse o vanlij. MUMS!! Om jag inte varit så mätt efter middagen hade jag ätit hela själv!! ;)
    Däremot kunde det ha blivit mer dans, vi dansade vår dans sen vart det lite partydans med de flesta orkade inte. det var ju fortfarande så varmt, så vi satt nästan hela kvällen utomhus och pratade med allt o alla! Mycket trevligt det med! Eftersom 90% av alla gäster oxå sov över där så kändes det inte som om bröllopet var slut bara för att man gick o lade sig. Det fortsatte liksom dagen efter, med frukost och bad i poolen..

Kort och gott; Det var helt underbart, de småsaker som inte blev som vi tänkt oss märks inte, för man tänker på allt annat som blev så perfekt!

Hade inte kunnat önska mig något bättre! Nu väntar vi bara på att höra om namnändringen gått igenom, får nog veta inom 2 veckor..*längtar* Än så länge är jag ju "bara" FRU Söderqvist... :D:D:D

• Svar på tråden Nu är jag gift! (m bilder!)
  • micropop

Åh så vackert! Stort grattis igen! Det låter som att ni hade en underbar dag, och ni var verkligen vackra båda två. Det såg otroligt fint ut på Häringe, jag förstår att ni valde det. Och så himla gulligt när ni kom in från varsitt håll och möttes, jättefint!

Vi får ha träff snart igen så att vi kan titta på ännu fler bilder! Kram!

• Lena+Mattias=sant

fantastisk klänning!

• Nessan

Ooooh, vad fin du var! :) Stort grattis till er!
    Var det jobbigt att ha en off shoulder-klänning (hasade det ned osv)? Jag vill gärna ha en sådan typ av klänning.

• CaSan

Stort grattis till ert fina bröllop. Klänningen var verkligen helt underbart vacker. Jag undrar var du har köpt din tiara och hur mycket du fick ge för den? Jag är ute efter något liknande; enkel och med pärlor.
    Lycka till i framtiden!

• Ybrud

Grattis proppen! Vad fina ni var! Och vilken UUUNDERBAR tiara du hade på dig

Grattis igen och lycka till som fru!!
    Kram!!

• Sweety

Grattis! Fina bilder och Häringe är ju mysigt.

• Proppen81

Tack alla!:) Vi kände oss jättevackra och är helnöjda!:) Har en stoooooooooor hög med bilder att visa när det blir dags!:)

Nessan: Nej det var inte alls jobbigt eftersom det var ett korsettliv, fungerade perfekt... det enda "problemet" för mig var att "ärmarna" ibland var lite i vägen när man ska kramas, men inte så att jag störde mig jättemycket på det.

Sanis: Tiaran köpte jag här på BT, för en billig penning. Om du ger mig din mail kan jag kanske ge dig ett erbjudande?

Ybrud: tack så mycket! Den var verkligen perfekt!:) Tackar såååååå för att du inte skulle ha den!!! ;)

• lolabe

Det verkar ha varit en jättehärlig dag. Tycker att det är superfint där ute på Häringe. Grattis och lycka till!

• Johans w2b

Åh, vilka vackra kort! Väldigt romantiska! Lycka till i ert liv som äkta makar!
    Ni var jättefina!

• Bröllopstokiig

Å Proppen vad fina ni var!! Äntligen fick jag se er!!! Klänningen var verkligen jättefin - gillade de blå detaljerna!! Håller med Micropop - jättefint när ni gick in på varsitt håll - otroligt romantiskt!! Och fotografen har VERKLIGEN lyckats fånga det oxå!!

Grattis till FRUN!!!

Kraaaaam

• CaSan

Maila mig på sani_sani_@hotmail.com så ska vi säkert komma överens om ett pris på tiaran. Jag skulle gärna vilja se tiaran på nära avstånd då den sitter i håret så skicka gärna med ett sådant foto (om du nu har ett sådant vill säga).

• _sus_

snyggt frun
    riktigt läcker klänning, den satt ju perfekt verkligen.

• Proppen81

Lilltrolle: Tack så mycket.. det är lite kul, för detaljerna är egentligen grå, men de tar så mycket färg av omgivningen att det blir så..:)

Sanis: Du har mail!! :)

• NinaHq

Wow, vad fina ni var! Även fina kläder och snygga blommor. Lycka till!

• coolcat

GRATTIS! Härligt att ni hade en så underbar dag!!

Svar på tråden Nu är jag gift! (m bilder!)