Hur många är "normalt" att ha gjort det med? Är svartsjuk...
15st är inte många i dagens samhälle... Jag är 28 och varit med 19st och många av mina kompisar har varit med många, många fler...och vissa har varit med färre... Det där beror ju på om man haft förhållanden, vilket typ av liv man lever osv... Tycker inte att något av det är fel, varken att vara med flera eller vara med få...så länge man gör det man själv vill och mår bra av. Däremot så kan jag hålla med dem som kanske vill ha en partner med lite erfarenhet... *s*
Jag fungerar verkligen helt tvärtom gentemot hur många här skriver. De killar jag haft längre relationer med har haft många tjejer, testat trekanter och div andra saker och jag tycker att det är jätte kul och spännande att höra om...och jag gillar att dejta sådana killar, för vi brukar ha samma inställning till sex och att "leka" osv... :) Det finns självklart mindre erfarna killar som är öppna för sådana saker men helt enkelt inte träffat tjejer som velat göra sådana saker och då kan det ju fungera ändå men jag tänder på killar som är lite spännande i mina ögon, som upplevt en massa "bus" och "äventyr".... :D