Hur många är "normalt" att ha gjort det med? Är svartsjuk...
Jag hade inte testat alls före bröllopet och tycker själv att det är det bästa. Jag har svårt att tro att de som haft mängder av partners verkligen kan tycka att ett förhållande verkligen är så unikt, det skulle liksom förlora i värde som jag känner det. Jag har en bekant som efter vad hon själv säger troligen ligger snarare över än under 500 partners... Hon hade ett antal mycket vilda år och ångrar det nu efteråt. Men hon sa att hon och ett par av hennes väninnor vid den tiden närmast tävlade om det - det gällde att ha så många som möjligt. De brukade gå ut två gånger i veckan och tydligen blev det minst en partner var gång normalt. Hon hade tur som klarade sig från HIV men hon fick i stället vestibulit, som gör att hon numera inte alls kan ha något samliv varför hon är rädd för att gifta sig.
Jag tror att du skall försöka glömma alla tankar på hans tidigare tjejer. Det avgörande på den punkten är ju att han inte haft andra samtidigt som dig, i så fall är det ju ett helt annat läge. Jag tror själv det är bäst om man inget har att jämföra med på den här fronten men gjort är gjort och kan inte göras ogjort och jag tror att ert förhållande enbart förlorar på om du går och tänker på sådant här.