• Buslinna

Hur många är "normalt" att ha gjort det med? Är svartsjuk...

Ni som vet lite om sköra slemhinnor... Här är det killen i förhållandet som har problem med sköra slemhinnor - har ni någon aning vad som kan orsaka det, lindra det eller är det bara att leva med? :) Det ska tilläggas att han inte har problem på samma nivå som vestibulit, inte alls, men han får lätt brännande skavkänslor om man är oförsiktig.

Det är mao ett mindre problem och han har ännu inte tagit upp det med läkare just därför, men jag blev nyfiken nu när jag läste att hormonhalterna påverkar slemhinnorna hos kvinnor.

• Buslinna

pickolina,
    Haha, jag har faktiskt precis samma upplevelse... Hur kan puckona vara så bra i sängen?? Otroligt att jag ens hamnade i säng med den där killen, men det var "kört" efter en kyss och sedan blev det bara bättre och bättre. På morgonen undrade jag om jag skulle stanna, hålla kvar honom i sängen och se till att han inte sa ett ord (eller, hm, inte ett ord av normal konversationstyp, då. hehe ), eller gå därifrån och aldrig återvända.

Ibland ångrar jag nästan att jag gjorde det senare, för precis som du sa så har jag aldrig varit med om något liknande. Jag hade ju kunnat stanna i några timmar till i alla fall...

Det är frustrerande att veta hur bra det kan vara, utan den minsta ansträngning. Å andra sidan så skulle jag ju aldrig byta ut min sambo mot den killen.

Svar på tråden Hur många är "normalt" att ha gjort det med? Är svartsjuk...