• Jädissen

Göteborg med omnejd 2007 tråd 3

Fröken Malm

Det finns inga runda bord,bara de avlånga. Vi tänkte sätta ihop dessa så att det sitter 10 st runt varje...Tycker det är svårt...Man får testa dagen innan och göra bordsplacerings skylten på kvällen

När vi var där var det ett par med 91 gäster som dukade långbord och skulle göra som ni sedan Det såg jättefint ut

• Jädissen

lillamyspysen

Kan rekomendera Hedens guld vid ja..Heden

• Jädissen

Fröken Malm

Dom som dukade fyllde verkligen hela lokalen med bord och stolar när de dukade för 91...Har lite bilder på det

Vi har faktiskt inte kommit så långt som att välja maten...har funderat på både och men vi får se. Min blivandes syster och hennes man äger en stor restaurang så jag tror vi kan låna det mesta ifrån dom (hoppas på det iaf )
    Tycker köket är så fint så man borde utnyttja det med någon kock...kanske ha buffe och en kock som står o gör spettar eller grillar eller något...

• Jädissen

Fröken Malm
    Har korten i datorn hemma..så ikväll någon gång skickar jag

• Jädissen

Fröken Malm

Youve got mail

Stefans fästmö

Det ska bli jätte trevligt att träffas igen!

HarElis

Verkligen fina inbjudningskort!

• Jädissen

Såg att jag inte förmiskat bilderna innan jag skickade dom

Hoppas det går bra ändå....

• Jädissen

Då skickar jag igen...

• Jädissen

Föresten...det är inte så att jag hamnat i din skräppost då den kanske inte känner igen mailadressen?

• Jädissen

Hej hopp

Värst vad det skrivs här

Jag är 28 och min fästman 29 och vi har varit ett par i 7 år

Klänningen som ajg har fastnat för har jag varit och provat idag igen och nu vet jag att det blir den Den känns heeeelt rätt!
    Ringen hade jag klart för mig hur den skulle se ut men nu har jag nog ändrat mig..(hinner säkert göra det typ 100 ggr innan det är dax) så vi får se hur det blir tillslut.

Som ni vet så var jag lite vimsig när det gällde var vi skulle gifta oss men efter mycket eftertanke så har vi bestämt att vi gör det där vi sa från början dvs vi åker inte iväg...Känns bra att veta hur vi ska göra Och så behöver jag ju inte planera om

Fröken Malm
    Kom det ngt mail?

• Jädissen

Ang efternamn så är jag helt vilse
    Iom att vi båda har utländska föräldrar och inte från samma land så känns det svårt för mig att ta hans då jag knappt kan uttala det Och han känner att han inte kan indentifiera sig med mitt spanska efternamn....ett tag funderade vi på att ta och blanda våra (Ramvik hade det blivit då)Men han är inte så pigg på det.........Jag kom med förslaget att försvenska hans efternamn och stava det som man säger på svenska men vet inte riktigt om han köpte det. Jag vill att vi alla heter ett efternamn men som det ser ut nu så tar jag nog o lägger till hans....
    Förvirrad

Svar på tråden Göteborg med omnejd 2007 tråd 3