centifolia - boken jag "tvingar" min sambo läser heter typ bröllopsboken och i den står allt om bröllop och traditioner och seder, vad man ska ordna med etc Var inte så säker på att han skulle läsa den men det gjorde han. Jag tycker detta har gjort att han insett lite mer hur mkt det är att fixa och börjar engagera sig på ett nytt sätt. KUL!!!
Kärleksfeber - Det är viktigt med maten!! Behöver du kostråd så hör av dig, kan ju en del om det där. Hi hi hi
Jag åkte inte på mässan, ville inte åka själv. Hade jag vetat att du var ledig hade vi kunnat åka ihop ju!
Förstår att det är mkt med allt just nu, har ni börjat bygga ännu?
Bilkörningen, hur går det? Kör du på Järntorget? Där gick jag! Mycket nöjd, körde med Isa.
Har aldrig direkt umgåtts med Pyttis och dom annat än på "offentliga tillställningar" så jag ska inte på hans fest. Ska du? Du verkar ha superkoll på allt som händer där ute.
Har inte hänt så mycket kul annars, väntar på att Patrik ska komma hem ca 1 vecka kvar. Lääääängtar efter att få leva lite vanligt liv. Annars är det mest skolan som gäller. :-P Blir dessutom "hemlös" om 2 veckor då dom ska renovera vårt badrum sååå jobbigt. Då ska vi bli ö-bor, och pendla. Blir intressant att se hur det ska gå för min del.