• Svar på tråden Cambridgekuren, del 3
  • Mastermind

Jag var rädd att folk skulle missa tråden eftersom den inte hann bli länkad till i den gamla. :)

Jag har iaf fått svar från Sats nu, och det var rakt igenom positivt! :D Jag gråter nästan av glädje här, haha. Så jag ska traska dit nu i veckan och skaffa gymkort och PT. :D :D :D

• Mastermind

Amelia_82 - Jag hoppas det kommer gå bra! :) Det låter iaf som om du har rätt inställning och är motiverad.

__

Veckans resultat blev -2,1 kg och totalt -36,7 kg. :D Kan ju länka min hemsida igen, eftersom den förra länken ligger lååångt bak i den förra tråden: medlem.spray.se/viktigt/ (jag tänkte dock flytta på den vid nästa delmål, om 3,3 kg, så att jag slipper all jobbig reklam..)

Om ungefär 3 h kommer jag vara en stolt ägare till ett gymkort! :D

• Mastermind

Sådär, ja. Nu har jag ett S.A.T.S-kort, och på torsdag 18.30 har jag min första träningstimme, med min PT. :D Gud vad jag längtar!!

__

nattens drottning75 - Dom borde komma om två veckor. :) Tack, tack!

• Mastermind

Buslinna - Tack! :) Priserna för en PT varierar mellan stad till stad, tror jag. Här kostar en timme/ett tillfälle 500 kr, ifall man inte köper fler samtidigt och får mängdrabatt (t.ex 30 timmar = 400 kr/timme). Snuskigt dyrt, men mina älskade svärföräldrar2b betalar hela kalaset.

• Mastermind

Änglahund - Åh, en kattunge! :D

• Mastermind

Åh, vad söta, båda två! :D Själv har jag två hankatter som fyller 14 månader om 8 dagar. De är heeelt underbara och mina första "riktiga" katter (tog hand om hemlösa katter ibland när jag var lite, tills pappa åkte iväg med dem till "en bondgård" :/). Jag är helt förälskad i dem, de är verkligen mina små bebisar (även om de inte är så små längre ;)). :)

• Mastermind

Nu är jag hemma från träningen, och det gick jättebra och var superskönt! :D Min PT är urgullig, dessutom. Hon peppade mig och tyckte jag var jätteduktig både med viktnedgången och att jag kommit igång med att träna. Enda minuset är att hon vill att jag ska träna en gång till lör-tis nångång och sen en tredje gång igen med henne om exakt en vecka, så jag får inte träna så mkt i början. Men samtidigt förstår jag henne, hon var rädd att jag skulle gå för mkt i början och sen tröttna. Men hennes ord är min lag nu, så det är klart jag lyder. :D Jag har ju mina promenader annars, och kan ju gå dit ändå och cykla eller nåt.

• Mastermind

brud9/9 - Jag förstår precis vad du menade med fixering! Jag provade VV några veckor för 5 år sedan, men eftersom jag fortfarande inte var frisk från mina ätstörningar då så avskräcktes jag just pga pointsräkningen. Det kvittar ju om det är points eller kalorier eller nånting annat; det kan bli farligt att behöva ha stenkoll sådär.

Men jag tycker din viktnedgång låter sund och bra, iaf. :) Och 38 ÄR normalt, 34/36 är litet. ;)

Svar på tråden Cambridgekuren, del 3