• Änglahund

Cambridgekuren, del 3

Godmorgon brudar!
    Jag puffar upp denna lite så inte någon missar den :)

Var lite slapp förra veckan, så idag står vågen på 93,7. Jag tar nya tag idag ordentligt och har bestämt mig för att skärpa till mig och ta mig ikragen *arg på mig själv*
    Jag har ju mitt mål den 30 Augusti då vi åker på bröllopssemester till Spanien!
    Mitt mål är fortfarande att gå ner till 85, och jag skall ge mig DEN på att klara det med!

Lycka till brudar!

• Änglahund

Heja dig Mastermind! :D
    Jag är hundvakt just nu, så tvingas ut på morgonpromenader vare sig jag vill eller inte! Ganska skönt när solen skiner och fåglarna kvittrar, mindre skönt som det är nu när det ösregnar och blåser hejvilt!

• Änglahund

Jag har fått ändrade jobbrutiner = mer att göra, samt fått en ny liten kattunge, så jag har fullt upp med att hålla koll på henne och underhålla henne när jag kommer hem.. Blev väckt idag vid 5snåret av att hon jamade och ville busa.. *snark!*

• Änglahund

Mastermind, här är den lilla gullgrisen.
    i5.photobucket.com/albums/y180/Javlar/babyxabi.jpg

En riktigt kaxig liten dam, hon fräser och puffar upp sig när hon ser vår äldre katt (han är 5). Vi har bara haft henne sedan i torsdags kväll, så det tar ju lite tid för dem att vänja sig vid varandra, men oouuuuhhh va ja längtar tills den dagen då dom gosar med varandra! *håller tummarna för att den kommer*
    Vår andra katt finns här, visst är han stilig?! ;)
    i5.photobucket.com/albums/y180/Javlar/DSC00122.jpg

Jag älskar katter, vår äldsta som vi tog över från min mans föräldrar, har vi haft nu i lite mer än 3 år, och vi har alltid en gosestund på kvällen när vi går och lägger oss, och sedan en på morgonen när han tycker det är dags att vakna. Han är min lille prins :D

• Änglahund

Godmorgon allihopa!

Japp, nya tag idag (IGEN! :D )
    Vågen står på 93,7 idag. Kör järnet, men denna veckan skall jag äta mina soppor också! Jag skall köra ett mål om dagen denna veckan och se hur det går, men äta det på dagen så jag har shakar på morgonen och soppa på kvällen.
    Håller tummarna.
    Måste köpa nya påsar med.. f*n att det skall vara så dyrt!

• Änglahund

Heja dig Mastermind, kul att höra att du har kul på gymet!

Jag tror att det blir banan, vanilj och choklad/mint nästa omgång, har fortfarande en del kycklingsvampsoppa kvar, men banan är jättegott, börjar bli lite trött på jordgubb, och "fruits of the forest"är totalunket nu, urk!

• Änglahund

Starkt jobbat Mastermind! *applåderar*
    Jag tar det försiktigt denna veckan, och försöker pimpla vatten som bara den.
    Håller tummarna tills på måndag. Lite nervös att jag inte kan hålla mig.

Svar på tråden Cambridgekuren, del 3