Cambridgekuren, del 3
Hallå Hallå alla glada
Här har det varit ganska tyst sista veckorna... E all ute o badar i sommarvärmen tro?
Själv har jag varit lite ledig o gud va det va skööönt...
De sista veckorna har det nästan stått still med vikten men det hade jag väl att vänta då jag har haft ganska bra veckor förut...
Jag ligger nu på -24 kg.....JIPPI
Så nu står jag alltså på 90 kg jämt...
(ska inte vara otålig men man önskar alltid lite mer)
Har köpt ett träningsredskap som heter "easy shaper" som dom visar på tv-shop. ¨Det är faktiskt väldigt roligt och det känns bra... Någon som har provat det?
Sen har jag oxå börjat gå tillbaka till att träna styrketräning igen (och rodd o crosstrainer) som jag har gjort lite förut. Jag har den fördelen att jag jobbar inom kommunen och då har vi tillgång till 2 olika träningslokaler nästan gratis.(betalar 50 spänn om året bara) Bra va?
Men det börjar bli svårt med kläder. tycker inte allt att många av mina gamla sitter bra längre. Man kan ju ha dom men det ser ju löjligt ut... (Detta är ju egentligen ett angenämt problem eller hur?)
Har köpt en del nya kläder men vill inte handla för mkt men det får ju gå. Man får väl ha sina gamla "tält" på sig lite till...
Va bra du har det Mastermind med så snälla svärföräldrar... Jag skulle oxå vilja ha en PT men det får vänta då jag inte har det självförtroendet att gå på ett stort gym ännu. (vill komma lite "iform" först)
Usch va det blev långt men jag har ju inte skrivit på ett par veckor så jag har lite att ta igen.
Ha det bra alla
Kramiz