• marone

Cambridgekuren, del 3

Hej!
    Wow imponerande vad ni orkar...
    Jag är ny här och funderar över om Cambridge är något för mig ska på en bal strax innan jul och hade tänkt använda balen som motivation att gå ned mina 21 kilo...
    Jag väger nu 85 och vill gå ned till 65-63kg vad tror ni är det möjligt att göra detta till början av dec?
    Behöver alla råd och motivation som jag kan få...har försökt av och till senaste veckorna att räkna points och liknande men det fungerar inte nu, jag trillar tillbaka i mina gamla vanor så lätt...
    Tack på förhand!

• marone

Jag förstår verkligen det där med att bli frestad, jag behöver verkligen bryta med allt som har med mat att göra ett tag i alla fall. Har ju provat räkna points men klarar det inte...faller tillbaka. Jag tror att det har gått för långt denna gång med något typ av kolhydratsberoende... Har skickat mail till konsulent i min lilla stad! Hoppsa de hör av sig!

• marone

Bra kämpat mastermind!
    Själv ska jag börja kämpa snart...har bokat träff med konsult för första gången imorgon. Vet inte hur det funkar men jag antar att jag kan handla och starta dagen efer???
    Kostar konsulttiderna något eller ingår det i konceptet? Vilka är era bästa tips för att kalra sig igenom de första dagarna? (Tänkte köra ren kur)

• marone

Liten rapport för veckan som gått...
    Viktminskning 2,1 kg har totalt gått ned 7,1 kg på 18 dagar. Som det ser ut nu och om man inte räknar med första veckan verkar jag kunna räkna med 2 kg i veckan. Helt OK!

Motionerar 60 min per dag, raska promenader, joggar, cyklar och simmar. Den här veckan börjar friskis, väntar nog några veckor med det för att inte ta ut mig helt...

• marone

Ny rapport från veckan som gått...
    Viktminskning 1,5 kg har totalt gått ned 8,6 kg på 24 dagar.

Planerar att ta mina sista 12,4 genom att äta ck ren kur 4 v till och sedan köra tiodagars upptrappning för att sedan ta de sista 5kg genom vv, tallriksmodellen och gi tänk. Detta för att sätta nya vanor och ha ett beräkningsunderlag för jämnviken senare... Borde hinna de sista 5kg från den 12 oktober till 9 december då balen är...

Kämpa på!
    Peppningar till alla som behöver!
    Det går med lite envishet!!!

Svar på tråden Cambridgekuren, del 3