• Sara_80

Cambridgekuren, del 3

hej allihopa. idag har jag startat med cambridge. men har tänkt att köra kombinerad kur, äta två påsar och en riktig måltid. Har kommit igång med träning några gånger i veckan och vill inte förstöra den vanan genom att inte orka om jag går på ren kur. ska inte ner mer än 7 kilo för att nå min trivselvikt. Låter det vettigt eller borde jag gå ren kur?

• Sara_80

solrosen.1: hej, hur har det gått för dig idag?

• Sara_80

solrosen.1: det är alltid värst att komma igång och kämpa sig igenom dom där första dagarna, men det är bara att kämpa. du kommer att lyckas. gick på ren kur två veckor förra året så jag vte hur det känns. denna gången har jag valt kombinerad men usch vad jag är hungrig hela tiden.

• Sara_80

håller tummarna för dig den här gången. förstår att det är jobbigt när du har mat omkring dig hela tiden. se till att alltid ha vatten i näheten som du kan dricka kanske det minskar suget.

går in i 5 dagen nu å är inte lika hungrig längre som jag varit de sista dagarna. vågen går neråt så nåt händer i alla fall.

kram på er....

• Sara_80

heja heja på er allihopa....:)

• Sara_80

solrosen.1: Håller helt med dig. går ju komkur denna gången och det har gått jättebra och man får ju resultat av det också även om det går långsammare. men jag tror bara att det är bra för kroppen att det inte går för fort.

Svar på tråden Cambridgekuren, del 3