• JennyStar

Cambridgekuren, del 3

Hej alla glada.. har idag börjat med cambrigde o för alla som vill så kommer jag att föra dagbok (blogg) behöver all peppning jag kan få.. känns otroligt jobbigt att gå o lägga sig hungrig.. men men.. minst 2 jobbiga dagar till så.. gå in o följ min vikt på jennystara.blogg.se

kram o gonatt

• JennyStar

Hej igen...
    Nu har det gått över en vecka o jag försöker blogga varje dag.. vågen visade minus 4.1 kg så det kändes bra.. imorse visade det hemma minus 6.1 kg. =) men följ mig gärna.. som sagt.. jennystara.blogg.se lämna nån kommentar så jag vet att ni läser =) *kram o lycka till alla.. pepp pepp..

• JennyStar

hej igen.. är det "bara" jag som bloggar om mitt cb äventyr?? vore kul att läsa andras.. har förresten uppdaterat idag.. =) jennystara.blogg.se titta gärna in.. *spark i baken* på alla som kämpar där ute.. *pepp pepp*

• JennyStar

hej alla =)

ville bara säga att jag inte kunde låta bli att mäta min midja igår.. har gjort ren kur i 3 veckor på onsdag.. har gått ner 8 kg efter 2 veckor.. mitt midjemått var 125 cm.. efter en vecka var det 115 cm och efter två veckor var det 112 cm (i torsdags) o igår (söndag) var det 108 cm... !!! =) så 17 cm mindre på 2½ vecka... pepp pepp =) kram på er alla..

• JennyStar

Hej igen.. för do som inte läser min blogg så var det vägning i onsdag o jag har haft mens från lördag till idag.. så jag hade bara gått ner 1 kg men måtten hade minskat lite.. gå gärna in o läs hos mig om ni vill.. är inne på min 4de vecka nu.. o har gått ner 9 kg totalt.. ska göra ren kur i 10-11 veckor.. sen börja med mixad kur över jul o nyår med att äta bara ett riktigt mål mat (middag) o dom andra 2 cb mål... sen börja med ren kur igen efter nyår.. lycka till alla.. skriv gärna i gästboken på min blogg... jag hejar på er =)

Svar på tråden Cambridgekuren, del 3