• vegas maria

16 juli Tommy och Maria i Las Vegas

Hej, för 2v sen gifte vi oss i Las Vegas. Var verkligen kul och spännande!

Se några av bilderna längst ned på hemsidan pysselmaria.blogspot.com

• Svar på tråden 16 juli Tommy och Maria i Las Vegas
  • Växjöbrud2006

åååhhhhhhhhhh va fina ni var!!!!!

• Proppen81

oj vad fina ni var!!!:) Låter som om ni hade en väldigt trevlig dag!!:)

• Paeonia_73

Hej! Ni var verkligen jättefina!! Jag antar att ni for vidare till cancun efter bröllopet? Det ser otroligt vackert ut där! Vi ska också gifta oss i Vegas och därefter resa igenom Mexico.

• riikka

real nice!! jätte fina ni båda var .. lycka till och grattis

• Orchidea

Jättefint bröllop :) Ni såg helt underbara ut och det såg väldigt trevligt ut i cancun. Får man fråga med vilket bolag ni reste med?
    Lycka till i fortsättningen!

• Paeonia_73

Maria: Vem fixade din vackra frisyr? Bokade du tid innan eller på plats?

• Blivande Fru!

Vilka härliga bilder , både på bröllop och resan!!
    Grattis!!!

• Too Be  gift nu

vegas maria
    Vad kul att se bilderna från ert bröllop - jag och min man gifte oss också i Valley of Fire i år(den 8maj).

Vi var några stycken som hade en tråd där vi alla ska/har gift oss i Vegas och jag tror att det är ännu en brud som gift sig på samma ställe nu !

Ni var så fina båda två och bilderna var jättefina !!
    Grattis till giftemålet !
    Visst var det härligt att gifta sig där ute i dom storslagna omgivningarna !!!

Här skrev jag och la in lite bilder från vårt bröllop:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1652298.html

• mrsEvans

GRATTIS! Riktigt vackert måste jag säga, både ni & omgivningen.. :)
    Lycka till nu!

• vegas maria

Hej, tack!
    Vi åkte med US airways. Men de var inte så bra bolag. Men billigt. Reste till las vegas för 6.500:- t/r (utan hotell), cancun t/r med hotell 6500:-. Men hemresan var jobbig, mycket förseningar.

Håret fixade jag på hotellets salong, bekvämt. Vi bodde på Ballys, jag tror hon hette Sarah, men jag är inte säker.
    Jag försökte boka med dem via mail, men de ville att jag skulle ringa så det blev aldrig av. Så jag bokade det några dagar innan när vi var där. Gick bra. Lite svårt om man ska ha det tidigt kanske. Vi han ju precis med sminkning och hår, klar 30 min innan limon kom. (skulle hinna byta om och hjälpa Tommy med flugan också) Vårat bröllop var kl 12.

TooBe, klart jag sett era bilder, jätte fina! Du är ju en av inspirationskällorna.

• diana23

herrejissus vilka vackra bröllopsfoton..ohhh sååå ina dom var!!!!

Svar på tråden 16 juli Tommy och Maria i Las Vegas