• Svar på tråden 5 aug 2006 - ny tråd igen, snart är det dags!
  • Sandgren

aug 06: Men oj vad jobbigt! Hur har det gått för din blivande med revbenen? Vad råkade han ut för på svensexan?

• Sandgren

Igår var min tredje möhippa!!! SKitkul! Jag hade faktiskt inte en tanke på att det skulle kunnat bli av då, jag trodde nästan att de glömt mig! Vi startade dagen med lunch i vår stuga och sen kom mitt ex (som oxå är bjuden till bröllopet) med sin BMW cab och hämtade mig! Det var riktigt roligt Sen for vi till flygfältet och jag fick flyga i ett litet flyg över Umeå, stugan och Röbäck! Det var hur kul som hällst, men mot slutet blev jag riktigt, riktigt åksjuk... Men spydde inte i alla fall! Sen for vi till ena tärnans hus där det var tipsrunda om mig, tävlingar och god mat, skitskoj! Tipsrundan var himla kul med bilder och frågor om tidigare liv o pojkvänner Det var oxå så kul att vi var så många, 16pers, på min lilla men ack så trevliga möhippa i Uppsala var bara 6 pers

• mjukisb

jaså ni har börjat en ny tråd. Det finns annars reda en tråd som ni kan titta på.

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1763290.html

jag lägger dock mitt inlägg här med så får vi se vad som händer.

jag tillade på dmi nu och de lovar regn på lördag i helsingborg. Men men det blir säkert bra ändå tror jag.
    Lite regn ger ju bara tur.

Idag ska jag till floristen och jag ska ringa prästen och bandet och så ska jag ringa barnmorskan och beställa tid till att ta ut min p stav så det är mycket som ska fixas men det är bara kul.

I lördags var jag och plockade mina ögonbryn och fixade mina naglar det var mysigt och så var vi sedan barnlediga på kvällen så då tog vi det bara lungt och mös.

• aug 06

Sandgren

Han fick boxas med en proffsboxare visst och han slog till kanske lite väl hårt så han knäckte ett revben men han kan då jobba och så fast det sticker till lite i bland han har inte tid att vara sjukskriven han har längtat till jobbet efter 1 veckas semester så det är lika bra att han få jobba.

• Sandgren

Aug 06: Ojdå, det gick lite hårt till i boxningen! Stackarn!

• annalytica

Alla prognoser lovar visst regn på lördag. Nog för att det betyder tur men...har någon av er varit på ett bröllop där det spöregnat? Hur funkade det? Lite rädd för att stämningen ska spolieras med regnet:(

• moan

Hej alla lyckliga brudar och blivande fruar.
    Jag och min man gifte oss den 6 augusti förra året. Den dagen regnade det också, men det var uppehåll när vi fotade oss utomhus vid havet. När vi åkte till kyrkan och när vi klev ut på kyrktrappen efter vigselakten. Men när vi klev in i bilen för att åka till festlokalen öppnade sig himlens portar och det formligen forsade ner regn. Men det gjorde inget. Vi hade en lokal med ett samlingsrum i källaren, där fick vi dricka brudskålen istället för utomhus. Sen fanns det ett tak över entren där man kunde stå om man behövde gå ut och hämta luft, för det var varmt även om det regnade.
    Men bröllopet och festen blev lyckat och roligt ändå trots regn. Det är ju inte det som gör det om man inte ska ha utomhus bröllop :)
    Så kram till er alla och lycka till på er stora dag. Ni kommer att få det underbart hur vädret än blir :D

• annalytica

moan

Härligt att höra att Er dag blev lyckad! Ja, jag tror ju såklart att jag kommer att vara lyckligast i världen hur vädret än blir. Tänker mest på gästerna:)

Ska ladda med ett gäng positiva affirmationer här under veckan i fall att:D

• moan

Jag tror gästerna är glada också oavsett väder
    De kan ju inte bli annat när de ser hur lyckliga och glada ni är :)

• annalytica

Nu lovar dmi plötsligt sol! Haha...vad humöret svänger fort här;)

• Sandgren

aug 06: Idag var vi hos prästen! Det var ett jättebra möte, hon är ju hur bra o trevlig som hälst! Det känns skönt

• Sandgren

aug 06: Hur gick det för er? Jag tänkte att jag kanske hinner se er, men det gjorde vi inte. Flera gäster såg dock er. Hade ni det bra? Mötte er bil på väg från kyrkan. Vart er fest bra?

Svar på tråden 5 aug 2006 - ny tråd igen, snart är det dags!