Inlägg från: Sandgren |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden 5 aug 2006 - ny tråd igen, snart är det dags!
  • Sandgren

aug 06: Men oj vad jobbigt! Hur har det gått för din blivande med revbenen? Vad råkade han ut för på svensexan?

• Sandgren

Igår var min tredje möhippa!!! SKitkul! Jag hade faktiskt inte en tanke på att det skulle kunnat bli av då, jag trodde nästan att de glömt mig! Vi startade dagen med lunch i vår stuga och sen kom mitt ex (som oxå är bjuden till bröllopet) med sin BMW cab och hämtade mig! Det var riktigt roligt Sen for vi till flygfältet och jag fick flyga i ett litet flyg över Umeå, stugan och Röbäck! Det var hur kul som hällst, men mot slutet blev jag riktigt, riktigt åksjuk... Men spydde inte i alla fall! Sen for vi till ena tärnans hus där det var tipsrunda om mig, tävlingar och god mat, skitskoj! Tipsrundan var himla kul med bilder och frågor om tidigare liv o pojkvänner Det var oxå så kul att vi var så många, 16pers, på min lilla men ack så trevliga möhippa i Uppsala var bara 6 pers

• Sandgren

Aug 06: Ojdå, det gick lite hårt till i boxningen! Stackarn!

• Sandgren

aug 06: Idag var vi hos prästen! Det var ett jättebra möte, hon är ju hur bra o trevlig som hälst! Det känns skönt

• Sandgren

aug 06: Hur gick det för er? Jag tänkte att jag kanske hinner se er, men det gjorde vi inte. Flera gäster såg dock er. Hade ni det bra? Mötte er bil på väg från kyrkan. Vart er fest bra?

Svar på tråden 5 aug 2006 - ny tråd igen, snart är det dags!