• Anonym

Ring i örat

Jag undrar vad ni tycker om att killar har ring i örat? Min blivande har det och jag tycker det mer och mer blivit en symbol för att man är lagd åt "det andra hållet". Är det så eller har det ingen betydelse? Vad tycker ni? Har era män ring i örat?

• Svar på tråden Ring i örat
  • *mickis*

Tillägg, nu när vi oxå pratar om tatueringar o piercingar....har flera hål i öronen, tatuering samt piercing i bröstvårtan (mycket uppskattat av sambon...:) ) Hade en pärla i näsan oxå, men tappade den tyvärr häromveckan o ska snart iväg o göra en ny...känner mig inte ok utan den längre....

• Nova

Håller inte längre med Gun. Jag tycker att det kan vara snyggt med flera hål i öronen, näsan, naveln. Sen beror det på vad man har för ngt i hålen. Men håller fast vid att ett hål i örat eller ännu värre ett hål i varje öra på en kille oavsett ålder är både fult och löjligt.

• Peanut

Vi har två hål i väggen...

• Peanut

Byter ikon! Tummen upp ska det ju vara för två hål i väggen!

• Nova

Tur för er annars kan det lätt bli lite mörkt.

• Gun

Men jag tycker inte att det är ett dugg "kontroversiellt" om folk har hål här och var. Och vadå inte kommit längre än 50-talet? Jag kan väl tycka att det är fult ändå? Och oj, vad många kompisar jag har som har flera hål i öronen. Men jag vill inte ha det själv

• Bröllopstorget

Det mest patetiska jag vet är när "äldre" har massor av hål i öronen och ska föröka se tuffa ut, såväl gubbar som tanter. Spretigt långt hår, slitna jeans och boots... *ryser*

• annagalenpanna

Citronella, kan man inte känna sig ren med en tatuering menar du???

• Bröllopstorget

Angående det där om örhänge på killar, så måste jag fråga den som skrev ursprungsinlägget: Ni ska till och gifta er, alltså drar jag en slutsats kring att han och du har varit ett par ett tag, och att han har haft sitt örhänge under denna tid. Varför skulle han ta ut den för att DU vill det? Det måste väl ändå vara henssak att avgöra-

Och som ett litet tillägg, jag tycker det kan vara rätt okidoki med ringar i öronen på killar, eller ringar någon annastans oxå för den delen..*s*

/Lollan

• Cecilia 29/6-02

Lollan, det är precis det jag menar. Man ser inte ut som en tant bara för att man döljer magen (spelar ingen roll om den är slapp eller inte).
    Oftast så ser de flesta faktiskt yngre ut när de inte försöker se ut som en tonåring...

Svar på tråden Ring i örat