• Fru Cinderella

Nattugglor! Vilka är här???

Vet att det fanns en tråd om "Nattugglor" där vi kollade hur många som var online vid ett visst klockslag.. har dock ingen aning om vart den vimlat iväg vid det här laget..

Ville bara meddela om att klockan nu är 02.00 en torsdag och det är futtiga 286 online.. vad alla dem sysslar med vet jag dock inte..

• Svar på tråden Nattugglor! Vilka är här???
  • Fru Cinderella

hmm.. det är bara 280 online föressten..

• Fjällräv

Kikade in för att jag just städat färdigt i förrådetö----

•  Miss Cee

Jag är alltså inte ensam om att snurra runt här sent om natten ;)

Tänker ibland att folk måste tro att jag är galen som svarar på trådar om färgteman och slöjor efter 2 på natten... (Jo jag har ett liv också. ;) )

• Fru Cinderella

Miss Cee

Vad underbart!! Någon är här.. jag är alltså inte ensam i augusti natten.

Tyckte det var aningen patetiskt när jag märkte att jag var den som hade svarat på de fyra senaste inläggen, som hade lagts den senaste halvtimmen! o det vara bara dom..

• Fjällräv

Jag har hur mycket liv som helst och undrar ibland vad min kompis menade när hon sa att det vore bra om normala präster fanns på BT.....

• Fru Cinderella

Fjällräv

Jag har visserligen inget liv (emellanåt) ;)

Och vad då normala präster?? Finns det normala människor till att börja med :)

• tattar-Emma

Jag är vaken! Fast är eg inte här... :D

• Fru Cinderella

tattar-Emma

Låter lite jobbigt det där ;)

• Fru Cinderella

oj oj 263 det sjunker stadigt o deprimerande mycket :(

• Fjällräv

Ok ok.... min kompis var i giftastankar (det sket sig sen pga dumpande m2b) och blev förvånad över hur lite präster här fanns, samtidigt som diverser brudar (mest) diskuterar frågor som präster är proffs på med...

Svar på tråden Nattugglor! Vilka är här???