Nattugglor! Vilka är här???
Kikade in för att jag just städat färdigt i förrådetö----
Kikade in för att jag just städat färdigt i förrådetö----
Jag har hur mycket liv som helst och undrar ibland vad min kompis menade när hon sa att det vore bra om normala präster fanns på BT.....
Ok ok.... min kompis var i giftastankar (det sket sig sen pga dumpande m2b) och blev förvånad över hur lite präster här fanns, samtidigt som diverser brudar (mest) diskuterar frågor som präster är proffs på med...
Det var duktigt av Din astralkropp - och av Dig själv! - för egen del har jag städat bort diverse ful-jul-prydnader som andra välsignat oss med under årens lopp, men nu är jag 100% här för att ge mig i kast med de bröllopsfrågor som kan ha inkommit sen midnatt.....
_Cindirella_
Julpyntet har legat i diverse kartonger sen i julas.
Hur man tror? Tja - ungefär som man hoppar bugnyjump, antar jag.
Eller som man går och lägger sig i en säng med manglade lakan som någon annan bädddat för mig....
För mig är tro något av det mest självklart enkla som finns. Man liksom "lutar sig mot" en tro som redan finns där, buren av tusentals människors böner före mig.....
"inte möjligt" - men "jag vill" låter smärtsamt. Det tyder på att Du prövat Dig fram, men inte funnit en framkomlig väg---
Cindirella: Ser att jag missade Din stora fråga om varför jag är här; Jag är själv synnerligen lyckligt gift. Jag är här mest för att se om jag kan göra nån nytta här som präst, eftersom så oerhört många frågor som diskuteras här är "prästfrågor"
Tror det är dags för Räven att lämna er andra åt er själva och gå och lägga sig i lyan....