• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • monthy

Nä, min blivande hatar porr, så inget porrsurfande här!
    Monthy

• mammaK

Här är all porr otillåten, så nej han kollar inte. Vi är motståndare.

• pickolina

Nästan alla killar jag dejtat + killkompisar porrsurfar, JA....

• pickolina

Å de som inte porrsurfar, använder andra typer av porr... Filmer och liknande...

Men då jag själv brukar porr så ser jag inget fel med det, så länge det inte går till överdrift.... :D

• picachu

Jag tycker det här är intressant. Jag hatar inte porr per definition, tycker att erotika är stimulerande och roligt, det är väl snarare moraliska betänkligheter man har kring industrin så sådan som är lite... avtändande.

• pickolina

Det finns nog massor av killar som faktiskt inte brukar porr men jag har nog aldrig stött på någon... Eller jo det har jag säkert självklart, men av de jag har i min närhet och verkligen vet om de anv porr eller inte så anv alla porr...

Gällande de som kanske smyger med det... De kanske gör det för att de inte vill eller ser någon anledning att dela intresset med sin partner, kanske inte vågar.... Sedan är det ju ofta så att man kanske både vill anv porr med sin partner och utan, för man vill ju även ha ett eget sexliv, som man har ifred liksom... :)

• picachu

"för man vill ju även ha ett eget sexliv, som man har ifred liksom... :) "

Mjo, så tänker jag också att det är för många. Samtidigt är det ju sjysst att lägga ut korten för sin partner och säga att det finns vissa grejer som man vill hålla för sig själv. För att förr eller senare blir man upptäckt, och jag tror att det sårar mer om man blivit "bedragen" än om man visste från början hur det låg till.

Tror jag.

Jag vet faktiskt inte hur jag skulle reagera om jag "ertappade" min man. Jag vet inte heller hur jag skulle reagera om jag "visste" heller.

Nu är det ju så att ingetdera är fallet, men man gör ju gärna tankeexperiment med olika situationer man läser om i tjejtidningar.

• Jennie med ie

Det vet jag inte om han gör. Men skulle han göra det är det helt OK, förutsatt att det inte handlar om t ex barnporr...

• pickolina

Jo jag håller helt å hållet med dig. Finns ingen anledning att hymla eller hålla det hemligt. Jag har alltid varit ärlig om allt sådant och mina partners oxå... Men man hör ju om killar som det i smyg och sedan hamnar "i det blå skåpet" när de blir upptäckta... Varför de gör detta kan man ju undra, de kanske inte vågar berätta eller tycker om spänningen i att smyga...vad vet jag... :D

• fdblondin

Inte vad jag vet om han gjorde det nån gång men då gjorde jag slut och efter det har det inte hänt fler ggr vad jag vet om iallafall.....

Svar på tråden Porrsurfar era killar?