Inlägg från: Bruden i Vasastan |Visa alla inlägg
  • Bruden i Vasastan

Oktober -07

Andie!
    Har nu bytt namn...
    Vi funderar på samma dag. Var gifter ni er?

• Bruden i Vasastan

Jag har bott i Uppsala! Var ska ni ha festen?

• Bruden i Vasastan

Blir nog Dillnäs kyrka utanför Gnesta (Björnlunda) och fest på Yxtaholm. Ska dit nästa lördag, ser sååå fint ut!

• Bruden i Vasastan

Vi ska dit på lördag! Prel.bokade kyrkan idag också. 6 oktober!

• Bruden i Vasastan

Å vad härligt! Tänkte att man kan ju hoppas på Britt-sommar den helgen. Britt har ju namnsdag den 7:e! Känns jättebra att gifta sig i en månad när inte så många andra gifter sig, eller hur!?

• Bruden i Vasastan

Ja, tror det blir en alldeles, alldeles underbar dag. Å snart bara ett år kvar. Hoppas att det där med Britt-sommar stämmer, ääälskar vackra höstdagar. Vi ska till Yxtaholms slott på lördag. Kolla in deras hemsida www.yxtaholmsslott.se! Om det bara skulle vara hälften så vackert som det ser ut så är jag ändå nöjd.

• Bruden i Vasastan

Heeej! Kyrka och slott bokat till den 6 oktober! Jiihaaa! Var på Yxtaholm idag och det var precis så perfekt som vi hoppats. Vad bra allt känns! Synd att det är så länge kvar... Imorgon ska jag åka till Ikea med mina två bästa tjejkompisar, då ska jag fråga om de vill vara mina tärnor. Vet att de kommer börja grina hihi.
    När jag inte skriver här så jobbar jag som jurist på Kanal 5 eller körar i mitt rockband. www.swedishamateurs.net eller www.myspace.com/swedishamateurs
    Är 26 år och född och uppväxt i Stockholm, men bodde fem år i Uppsala och pluggade. Oj, nu blev det visst en jobbansökan
    Har inte gjort mycket mer än att boka lokal och kyrka men tänkt mycket, så det mesta är nog klart i skallen, men det känns bra att ha mycket kvar att göra!
    Kram på er 6/10:or!

Svar på tråden Oktober -07