• mrztigger

Partnerskap??

nu kan jag börja ta det lungt... jag har kollat allt annat så jag vet när jag skall beställa papper och allt och varit i kontakt mde haninge kommun ang parternskapsförättare, vi kör allt på samma gång. vi har ingen välsignelse utan vi kör ett utomhusbröllop.

vi hittade honom på internet. har varit io kontakt med flera men han verkade bäst lämplig och bor i närheten så vi alltid har tillgång till färsk, det tar bara 15 min dit med bil så..

ska till jobbet nu! e fortfarande i extas.

när åker ni?

• mrztigger

har du en qx sida lr en mail så kan vi alltid fortsätta där. vill inte gå in på för mycket på denna sida men jag kan gärna berätta mer *ler*

• mrztigger

nu vet syrran om datumet oxå. hon skall vara brudtärna. ska berätta för min andra oxå. annars vet ignen när vi skall gifta oss.
    sedan har vi frågat fästmöns mamma om det är ok att ev låna lite pengar senare, mo vi behöver väldigt mycket en månad.vi fick ett ok.

just nu har vi ett skoproblem bara. jag vill ha skor. hon vill vara barfota och antingen har alla skor lr så är alal barfota. jaja.. detta skall diskuteras vidare..

• mrztigger

jag har juh allaredan mailat *ler*

det är min syrra och min bästa vän som skall vara brudtärna till mig, sedan är det sambon bästa vän och syrra som skall vara hennes.

vi vetinte hur vi skall göra med kläderna ännu. heens skall ha byxa och tröja, likadana som sambon fast blåa (vi har vitt) men vad mina skall ha vet jag inte. deras kroppar är minst sagt olika och jag vill inte att nå skall känna sig obekväm. sedan vet jag inte om jag skall betala lr d? har itne bestämt mig ännu. problemet är att jag gillar när saker ser likadant ut. det skall se symetriskt ut enlig mig *ler* men det är väl en sak jag lär få komma över tillslut.. som mycket annat.

• mrztigger

papprerna som man beställer från skatteverlet gäller bara i 4 månader och parnterskapsförättaren behöver då int bokas före det. det var vad haninge sa till mig iaf. + att dom inte har så mycket att göra, inte lika mycket iaf *ler* så jag kunde boka våran i april.

jag har nu bestämt mig för vitt, blått m lite silver. sambon vill att alla vi skall vara barfota, jag vill ha skor så det kommer att diskuteras. jag vill ha en kort klänning m ev vita stövlar och om det blir stövlar kan jag garantera att hon kommer ha skor, hon älskar att se mig i stövlar *ler*

• mrztigger

the.

har provat igen, hoppas det funkar nu

• mrztigger

åhhh.... blir så arg!! pappan till min dotter bara bråkar med mig och nu är jag livrädd över att han på nått sätt sakll sabotera mitt bröllop genom att inte låta mig få ha henne på bröllpshelgen. det är nämligen hans helg. det är ett tag kvbar, jag vet men jag är verkligen rädd och inte tänker jag ändra helg bara för att han är dum i huvudet.
    vi skulle åka på semester under höstlovet, en ista minuten men hon får itne följa med efersom det påverkar hans helg!

jaja.. skall inte bry mig och oroa mig i förtid men det känns oroväckande...

• mrztigger

jag skall inte bry mig.. har slutat med det nu *ler*

vi satt och gjorde en bordsplacering på skoj igår... det vr inte kul.. jättesvårt juh. alla skall sitta med nån som dom intekänner så alla pratar och umgås med andra människor så det ble lite kvivigt. samtidigt så måste vissa få sitta med nån som dom har träffat förrut så man inte gör festen tråkig för dem. sen finns det domsom itne ens skall sitta så dom ser varandra, allt för att undvika bråk...
    men vi har en prel bordsplacering och sen är det juh inte ens säkert att alla kommer *ler*

• mrztigger

the:

e du ute och reser nu lr? tänkte eftersom du inte skriver åäö..

skall i åka på bröllopsresa förersten? vet inte om vi skall det på en gång. vi väntar no lite grann... sen unrdar jag... skall alla åka till hotell efteråt? vi hade tänkt stanna hemma och sova där. barnvakt är ett måste, vill itn ha dottern hemma.. hehe... men vi tänkte inte åka iväg.. e man tråkig då? sambon kommer sova hemma m sina tärnor natten innan, jag sover m mina i nynäshamn så hon kan juh fixa ltie myspys så det e lite roligt när vi komemr hem från festen..

• mrztigger

men va kul.. fast sveriga har lite av ett högtryck här nu med den sista sommarvärmen innan hösten.. fast jag är avis *ler* vill med vara ute och resa och sola och ta det lungt. fast ni kanske inte tar det så lungt *asg* hur går det med kläderna?

vet inte ännu hur vi gör... vet itne hur mycket pengar vi komme ha kvar och så. sen vill vi flytta till radhus och dom e rätt dyra här. lr iaf där jag vill bo *ler* en spa låter dock som ett bra alternativ, fast ev till estland då. där är det billigt och åka på spa. så vi kanske kan ta en resa dit... ska prata med sambon om det...

Svar på tråden Partnerskap??